Silnik
: Lubi ostrą jazdę, czasem aż pragnie żeby go podciągnąć ponad 5 tys. To typowy japonczyk i typowa honda-pow. 5 tys to szatan.
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
2,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem wersję SPORT, własciwie mam wszystko oprócz ksenonów i szyber dachu no i strefówki. Mnóstwo rzeczy dostałem od dealera w gratisie (zimówki, stalowe listwy progowe, fotochr. lusterko, dwa komplety dywaników, gałke biegów sportową, fotelik dziecięcy oryg., wkładke do bagażnika, listwy zewnetrzne-na całe auto, czujnik parkowania, podświetlenie podłogi) za nic z tych rzeczy nie dopłacałem. Dla mnie wiec cena do jakości ok. Ale bez tego to trochę drogie autko.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wykończenie jest ok. drobiazgi nie klekoczą, nie odstają, nie odpadają.. Często się zdarza ze płyn chłodniczy jest w deficycie. Sprawdzajcie po wyjezdzie z salonu ilosć płyby chłodzącego. cieżko się przyjżeć ale można się dopatrzec.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie ma żadnych powaznych problemów, właściwie nie ma żadnych. Na poczatku coś mi ściagał leciuchno na lewo, tak po 8 tys, ale sie okazało ze przy opnach 17`` 225 wystarczy pół mm zurzycia bieżnika, zeby to byo czuć. Zamienili więc mi opony po przekątnej i jest miód.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
[l/100km]