Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Civic VIII Hatchback 5d

qwerty, 15 lat temu
Silnik 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 14 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Honda Civic VIII Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW 2006-2011 - Oceń swoje auto
3,85
6% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne
4,0
Całokształt
Niekonwencjonalna stylistyka wewnątrz i zewnątrz, w środku sporo miejsca, duży bagażnik - jest dobrze
Wrażenia
4,0
Silnik
Przy niskich obrotach silnika z przyspieszeniem jest tak sobie, pow. 3,5 tys jest o niebo lepiej
5,0
Skrzynia biegów
Nie mam żadnych zasdtrzeżeń
4,0
Układ jezdny
Jest jak na polskie miasta (dziurawe drogi) trochę zasztywny, natomiast przy szybkościach ok 200 km/h bardzo dobrz trzyma sie drogi
Komfort
2,0
Widoczność
Szerokie przednie słupki przy bardzo pochylonej szybie w znaczny sposób ograniczają pole widzenia, trzeba się ruszać za kierownicą aby mieć pewność, że się w coś lub kogoś jak to miało w moim przypadku miejsce nie wjedzie, stałem przed pasmi, ludzie przeszli, jeden schował sie za słupkiem, ja ruszama i na hamulec bo gość przed maską, tylnie słupki jeszcze gorsza sprawa i wysoko umieszczona klapa bagażnika.
4,0
Ergonomia
Wszystko w zasięgu ręki, ale brak świteł dziennych zmusza do częstego operowania regulacją oświetlenia deski rozdzielczej. W słoneczne dni trzeba ją na max rozjaśnić, a w nocy przygasić bo drażni oczy przy dłuższej jeżdzie.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Automat beznadziejny, czujnik temp. wnętrza pojazdu umiejscowiony w fatalnym miejscu co powoduje zwłaszcza latem niepotrzebnie duży nawiew zimnego powietrza, w dodatku brak możliwości zamknięcia wlotów powietrza na środku deski rozdzielczej. W efekcie przy dużym nasłonecznieniu w twarz uderza zimne powietrze. Przy sterowaniu ręcznym wszystko działa ok. tylko po co w tym układzie ten automat.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na tę klasę samochodu ok. ale poprzedni model miał więcej miejsca w wewnątrz.
4,0
Wyciszenie
Do 3,5 tys obr. cicho pow. głośno.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Z tym zużyciem paliwa producent trochę, a może i bardzo przesadził. Wg ksiązki w trasie 5,4 moje min. to 5,5 na komuterze sam bez obciążenia, na mieście to i 10,5 zimą, a komputer zawsze zaniża na mieście nawet o 1 litr.
4,0
Stosunek jakość/cena
W standardzie jest prawie wszystko. Konkurencja ma nieco niższe ceny wyjściowe ale po dołożeniu tego co tu mamy od razu cena sporo wyższa.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Fatalny plastik tablicy rozdzielczej, można go porysować ptrząc na niego. W miejscu gdzie sie reguluje natęzenie oświetlenia tablicy rysy jak po 15 latach eksploatcji.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak narazie ok.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Civic VIII Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
8,8
l/100km
9,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Civic VIII Hatchback 5d