Silnika praktycznie nie słychać na biegu jałowym. Powyżej 4 tyś obrotów robi się głośno, no ale to już taki urok wysokoobrotowych silników benzynowych Hondy. Minus - wpada w wibracje poniżej 1000 obrotów, co jest irytujące.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo OK. Krótko, joystickowato. Fajnie.
5,0
Układ jezdny
Pięknie jeździ, bardzo bezpieczny na zakrętach. Zawieszenie twarde na polskich drogach, choc i tak duzo bardziej miękkie niż w moim poprzednim aucie. Generalnie nie jest to wadą tego auta. Wadą są nasze idiotycznie krzywe drogi.
Komfort
3,0
Widoczność
No, tu bez rewelacji ze względu na słupki i tylną szybkę...
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką. Obsługa intuicyjna. Bardzo wygodne fotele.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie wentylowałem, ale ogrzewałem. Nie jest źle, choć trzeba trochę poczekać na ogrzewanie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie ma co narzekać.
4,0
Wyciszenie
Powyżej 4 tys obrotów niestety trochę za głośno. Ale i tak nie jest źle.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W mieście przy delikatnej jeździe - 8/100. Ostro - 10
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ależ mnie wkurza trzeszczenie deski rozdzielczej....Plastiki łatwo się rysuja.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
[l/100km]