Ten model to samochód o raczej sportowych cechach. jako taki otrzymuje najwyższą ocenę. Ma silny i bardzo dynamiczny silnik, pewne przy szybkiej jeździe zawieszenie i hamulce, precyzyjną skrzynie biegów. Marka słynie z niezawodności. Design jest śmiały i zauwazyłem że wielu osobom się podoba.
Nie jast to niestety samochód do szaleństw poza miastem i na dziurawych drogach.
W OCENAIE STARAŁEM SIE BYĆ OBIEKTYWNY, BY POMÓC W WYBORZE, NIE STAWIAM SAMYCH 6. NIE O TO CHYBA CHODZI :-)
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik wystarczająco silny dla cięzaru auta. Stanowczo silniejszy przy około 4000 obr/min w górę. Informuje o tym dźwiękiem miłym dla fanów sportowych samochodów. widać że wyciszenie silnika nie było najważniejsze dla konstruktorów.
JAKO MECHANIK ZA ATUT UWAŻAM NAPĘD ROZRZĄDU ŁAŃCUCHEM, CO PODNOSI NIEZAWODNOŚĆ JEDNOSTKI.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą bardzo lekko i precyzyjnie. Szósty bieg OK.
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie idealne do dynamicznej jazdy po asfalcie, super zachowanie na zakrętach, auto zawsze stabilne. Jednak na dziurach twarde, a do tego NISKIE!
POLNE DROGI, JAZDA DO LASU I NAD JEZIORO TYLKO WYBIÓRCZO. Auto akceptuje równe piaszczyste drogi, ale muldy, doły, wyboje to DRAMAT. Kierowca w napieciu stale "wybiera" płytsze doły i uważa żeby nie szorować. uwaga na koleiny. Przedni spojler bardzo niski!
Komfort
3,0
Widoczność
Ni mogę postawić wiecej. widoczność do tyłu słaba i trudno kierowcy zająć optymalną pozycje za kierownicą by coś zobaczyć. Wymaga wprawy, mozliwa do opanowania ale denerwuje. Po otarciu o drugi samochód bardziej uważam.
4,0
Ergonomia
Spoko.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez problemów.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Też ok. Duży bagażnik, siedziska tylnych foteli można podnosić (sposób jak w kinie).
4,0
Wyciszenie
Sportowy samochód to nie "tapczan". źródło odgłosów to w górnym zakresie obrotów silnik.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Akceptuje jak jest, w sumie nieźle. To w końcu 1200kg.
4,0
Stosunek jakość/cena
W końcu to HONDA a nie pseudo "CHEVROLET".
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po 7000km trudno powiedzieć. Tylna półka lubi trzeszczeć na wybojach. troche za luźna.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Do tej pory OK; ale troche jeszcze wcześnie.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
[l/100km]