Samochód ciekawie zaprojektowany , mało pali, ma wygodne siedzenia. Wnętrze jest przestronne. Trwałość bardzo przeciętna.
Wrażenia
5,0
Silnik
To mocna strona Hondy. Na wysokich obrotach chce jechać, jest elastyczny. Radzi sobie lekką Hondą (1180 kg). Do zwykłej jazdy wokół komina, lub trasy z prędkością do 100 km/h. Rozpędza się do 190 km/h. Przy 140 km/h pali 7,6 L/100. A trasa z prędkościami do 100 km/h to nieduże spalanie około 5 litrów. Najmniej pali na 6 biegu przy 70 km/h. Moment obrotowy nie jest duży, więc obciążenie może być odczuwalne.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi chodzą poprawnie, od czasu do czasu nie chce wskoczyć 1 bieg , zbyt krótkie zestopniowanie biegów.
4,0
Układ jezdny
3,0
Karoseria
Koroduje podwozie i drzwi, jak na prawie 13 letni samochód mogłoby być lepiej.
Komfort
4,0
Widoczność
Duże słupki C jak w niemal każdym samochodzie, czujniki parkowania pomagają nie martwić się tym przy cofaniu. Maski nie widać , jest za krótka , to jest plus.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca nie brakuje, z przodu mogłoby się siedzieć trochę niżej, ale jest magic seats. Na tle konkurencji jest ok.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Drobne usterki sprawiają, że poczucie solidności nie jest duże. ( Klimatyzacja, skrzypienie tylnego zawieszenia, zanikające podświetlenie wyświetlacza radia, nie działający przycisk otwierania drzwi)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
[l/100km]