Autu dobre. Ze względu na lakier i utrudnione wsiadanie (mam już swoje lata) nie kupię następnego modelu Hondy.
Wrażenia
4,0
Silnik
W I fazie rozrządu spokojny i ekonomiczny. W II fazie powyżej 4 tyś nabiera wigoru. Szybko wkręca się na obroty i nabiera prędkości. W praktyce wyglada to tak, że jak chcesz szybko wyprzedzić redukujesz do IV biegu. Ale po to kupuje się ponoć HONDĘ.
4,0
Skrzynia biegów
czasami blokuje się podczas wrzucania wstecznego.
3,0
Układ jezdny
Auto na dobre drogi. na dziurach tył bardzo głośny. Tylna belka to już przeżytek
Komfort
3,0
Widoczność
Przednie słupki utrudniaja włączenie się do ruchu. Z tyłu spojler utrudnia widoczność. mam czujniki parkowania więc sobie radzę.
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręka. Jednak wsiadanie szczególnie z przodu jest utrudnione przez nisko poprowadzony słupek przechodzacy w linię dachu. Pare osób nabiło sobie guza.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brak uwag
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nikt nie narzeka. Duży bagażnik. Ciekawie składane tylne fotele. Zrobiłem \"na raz\" 1600 km i mnie \"nie pogieło\"
4,0
Wyciszenie
W II fazie słychać lekki pomruk nie jest on męczący dla ucha.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W mieście od 7,7 do 9,5
Trasa 5,4 do 7,2
Średnia za Włochy (3600 km - 6,5)
Przeglady co roku, koszt 800 zł
Napraw nie miałem
4,0
Stosunek jakość/cena
Dostałem duże rabaty. Przy odsprzedaży spadek wartości do zaakceptowania ( miałem wcześnie Peugota 307 i po 4 latach dostałem grosze)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mechanicznie nic się nie dzieje. Uwagi niżej.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Słaby i mięki lakier. Mam czarny kolor i trzeba uważac aby nie porysować lakieru zamkiem od kurtki czy nawet guzikami. Słabe tez plastiki. Z tyłu wytarł się plastik od luźnie wiszącego pasa bezpieczenstwa. Po roku też widoczne były wytarcia na fotelu kierowcy.
Jeżeli chodzi o mechanikę to ok.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
[l/100km]