Za tą cenę to trochę tandetne materiały wykończeniowe mimo kosmicznego wyglądu,jednostka 1,4 to porażka,brak ocynku na panelach karoserii to dyskwalifikacja,to nie honda z lat 90 niezawodna i pełna profesjonalizmu wykonania i jakości ,drugi raz bym nie kupił
Wrażenia
2,0
Silnik
Jak na tą pojemność to za mało mocy,problemy przy wyprzedzaniu,ta jednostka napędowa bardziej się nadaje do karocy niż do samochodu,
3,0
Skrzynia biegów
płynność przełożeń bez zarzutu jak to w hondzie,ale do 1,4 zupełnie się nie nadaje,za krótki 1 bieg
4,0
Układ jezdny
Dobrze że jest system kontroli trakcji bo tylna belka skrętna to archaizm w tej klasie samochodu
Komfort
4,0
Widoczność
widoczność do przodu bez zarzutu,ale trzeba być jasnowidzem jadąc na wstecznym przy padającym śniegu bez tylnej wycieraczki-opcja niedostępna
4,0
Ergonomia
jak u konkurencji w tej klasie nie licząc mało widocznych zegarów które przesłania kierownica
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Doskonała
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Trochę za mało miejsca dla wysokiego kierowcy
2,0
Wyciszenie
Kiepskie,szczelające plastiki skutecznie zagłuszają wszystko dlatego oprócz nich nic nie słychać
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zależne od stylu jazdy
2,0
Stosunek jakość/cena
płacimy jak za honde a dostajemy składaka złożonego w Wielkiej Brytani z części nie wiadomo skąd i dość wątpliwej jakości,drugi raz bym nie kupił
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Łatwo rysująca się szyba przednia,wszystko szczela nie wiadomo skąd,za twarde tworzywo,
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
2 razy wymieniane tylne amortyzatory
i dalej źle,wymiana modułu wspomagania kierownicy,wymiana pompy paliwowej,momentalnie rdzewiejąca karoseria w razie drobnego odprysku lakieru z tego co wiem są to nieodosobnione przypadki
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 83KM 61kW
[l/100km]