To moja druga opinia, po przejechaniu 40 000 km. Bardzo lubię to auto, jest stosunkowo niezawodne i nadal świetnie wygląda.
Wrażenia
4,0
Silnik
Trochę za słaba jednostka jak na tą masę. Do miasta w sam raz, chociaż nie liczcie że pierwsi ruszycie spod świateł, chyba że na dwójce ... Na tasie wyprzedzanie bywa ryzykowne...
4,0
Skrzynia biegów
Bez zasrzeżeń, jedynka za krótka, zdarza się że dwójka nie wchodzi.
3,0
Układ jezdny
Jest twardo i powoli zaczynam mieć tego dość (3 lata). Męczy mnie uważanie na każdy krawężnik (odetnijcie sobie gumowe kurtyny pod przednim zderzakiem, inaczej przyszorujecie o KAŻDY krawężnik!) i dziury na wspaniałych stołecznych drogach. Z drugiej strony świetny układ kierowniczy, samochód na zakrętach jest przyklejony do drogi.
Komfort
3,0
Widoczność
Przód i boki dobrze. Tył - fatalnie. Już wiele razy przyfasoliłem podczas cofania. Bez czujników z tyłu nie radzę kupować.
5,0
Ergonomia
Ogrony bagażnik, magic seats z tyłu, dużo schowków. Jest idealnie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń. W zimie chłodzi dobrze, w lecie po 5 minutach zaczyna grzać.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Średnio. Powyżej 120 km nie da się słuchać muzyki. Przy dłuższej trasie autostradą - męczące.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Całkiem nieźle, przy ekonomicznej jeździe 50/50 (rasa/miasto) da się zejść poniżej 6 - 6,5
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Stosunkowo szybko idą tarcze i klocki (ciężki to wóz). Poszedł mi oryginalny akumulator (po 6 latach) i wypychałem w zimie auto z myjni ... Nie działa mi też oryginalny CD w radio - serwis zaproponował wymianę za .... 5 tyś :/ olałem - używam przystawki z ipodem podłączonej poz gniazdo zmieniarki (koszt 500 zł z instalacją). Klamka kierowcy chaczy i trzeszczą plastki w środku - przyzwyczaiłem się.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W perspektywie jest regeneracja maglownicy, ale auto ma już swoje lata ...
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 83KM 61kW
[l/100km]