Zawieszenie
: Hałas nie na polskie drogi, tylko na autostrady.
Inne
: Większość obsługowych przycisków, schowana za kierownicę.
4,0
Całokształt
Jestem lekko razczrowany, tyle się mówi o japońskich autach
Wrażenia
3,0
Silnik
Nie dajcie się namówic na wersję 1,4 wyprzedzanie to prawdziwa przygoda, samochód staje "dęba" i nie chce gonić do przodu. Naprawdę trzeba mieć trochę drogi do wyprzedaznia. Silnik zbyt mały. Nie polecam.
4,0
Skrzynia biegów
Ok choć troche zbyt wiele hałasu przy zmianie biegów.
3,0
Układ jezdny
Trzyma sie drogi świetnie. Niestety auto nie nadaje się na polskie drogi. Na poprzecznych przełomach wręcz wbija w siedzenie no i ten hałas każdą nierówność odczuwamy wewnątrz.
Komfort
5,0
Widoczność
Wbrew pozorom i uwag innych nie mam zastrzeżeń.
3,0
Ergonomia
Przyciski schowane za kierownicę.Zbyt mała ilość schowków. Uwaga przy otwieraniu tylniej klapy w czasie deszczu woda leje sie na głowę z klapy bagażnika. Zły profil odprowadzający wodę.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybkie nawiewy. Brakuje blokad nawiewów środkowych. Cały czas są otwarte.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ocena dobra, ale brakuje miejsca na nogi pod fotelem kierowcy/do tyłu/. Urok zamontowanego zbiornika paliwa.
3,0
Wyciszenie
Duży hałas i silnika i podwozia. NO i skrzypienia wewnątrz plastików.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jestem przed pierwszym przeglądem.
4,0
Stosunek jakość/cena
Za taką kasę wiele dodatków płatnych: halogeny, dywaniki. Brakuje podręcznych schowków. W nocy stacyjka odbija sie na szybie. Aby zamontować bagażnik trzeba ciąć listwy na dachu. Okropnie to potem wygląda. Otwory zakrywa się gumą. Listwy boczne na drzwi to też extra zakup.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Klamki /przednie/toporne i otwierają się ze zgrzytem. Skrzypiący pedał sprzęgła. Po naprawie Hondy ponownie skrzypi.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 83KM 61kW
[l/100km]