Silnik
: Mały moment obrotowy nie psuje przyjemności z jazdy, myślałem że będzie gorzej, samochód ma dwa oblicza do i od 4 tys. obrotów.
4,0
Całokształt
Auto spełniło moje oczekiwania, ma kilka mankamentów, które i tak mu wybaczysz.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik niezawodny , 0 wkładu finansowego, 2 taki sam silnik w rodzinie i 2 jeździ bezproblemowo.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą pewnie, jeśli chcesz jechać ekonomicznie do 2,5- 3 tys. obrotów to trzeba się trochę namachać.
5,0
Układ jezdny
Na oponach 225 i z tak twardym zawieszeniem to auto trzyma się drogi ręcami i nogami, przyczepność poziom pro, kosztem komfortu.
Komfort
3,0
Widoczność
Spojler na tylnej szybie skutecznie ogranicza widocznosć w lusterku wstecznym, słupki z przodu dość grube, oprócz tego masz wrażenie, że deska rozdzielcza jest jak lotnisko co utrudnia spoglądanie na obiekty osadzone niżej jak np. krawężniki.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
do 110 w porządku potem zaczyna się robić głośno.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Raz mi się żarówka przepaliła ;p
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Usterek brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
[l/100km]