Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Civic VIII Hatchback 3d

Ragazzo Fortunato, 11 lat temu
Silnik 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 64 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Honda Civic VIII Hatchback 3d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW 2006-2011 - Oceń swoje auto
4,85
19% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Bezbłędne prowadzenie
5,0
Całokształt
Auto niemal idealne, gdyby jeździło na wodę z jeziora lub rzeki byłoby ideałem w 100%.
Wrażenia
5,0
Silnik
Znakomity silnik, który pozwala na zabawę w trakcie prowadzenia oczywiście powyżej 3000 obr. Auto jest bardzo dynamiczne i chętnie się zbiera na drodze, dając prowadzącemu poczucie bezpieczeństwa. Przy prędkościach przekraczających 160km/h staję się nieco głośny.
5,0
Skrzynia biegów
Twarde i krótkie przełożenia - namiastka męskości w kokpicie, zawsze bez zarzutów, bardzo płynnie pracująca.
5,0
Układ jezdny
Kto uwielbia gokarty pokocha jazdę civic type S - wrażenia niemal identyczne.
Komfort
5,0
Widoczność
Bzdury o tym, że widoczność jest ograniczona do tyłu przez podniesiony spoiler tylnej klapy należy włożyć między bajki, a tak podzieloną klapę doceni każdy kierowca, którego denerwują \"pacany\" jeżdżace na długich światłach - wszystko im zasłoni spojler - dla mnie to zaleta.
5,0
Ergonomia
Jeśli auta niemieckie są uważane za najbardziej ergonomiczne to projektant Hondy musiał jeździć niemieckim autem i na nim opierać swój projekt. Wszystko pod ręką, wszystko pod kontrolą, żadnych zbędnych bajerów.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tak jak w innych autach tego segmentu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie ma auta, które oferuje tak wiele w tej kategorii, również dla pasażerów na tylnych fotelach, którzy mogą podróżować bardzo wygodnie.
4,0
Wyciszenie
W okolicach 5000 obr - słychać silnik dość wyraźnie, mnie to nie przeszkadza, ponieważ przedkładam dźwięk silnika nad przeboje kapeli weekend i sporadycznie uruchamiam radio czy odtwarzacz CD
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Są tacy, którzy chcieliby jeździć 100 km na 3 litrach - to nierealne kochani, auto, które ma odrobinkę mocy i lubi prowokować kierowcę do odrobiny szaleństwa musi wziąć 8 litrów
5,0
Stosunek jakość/cena
Emocjonalna więź, który powstanie pomiędzy kierowcą/ właścicielem pojazdu, a jego maszyną (maszyna idealnie nadaje się do \"stosunków\") jest nieopisywalna. Jeśli ktoś z szanownych zastanawia się nad wyborem auta to powinien wsiąść do 1,8 (nie wsiadajcie do słabszych maszyn, bo one tylko wyglądają jak Hondy) i pokonać nią kilka zakrętów. Warunki nie mają żadnego znaczenia, bo auto będzie z Wami współpracowało zawsze i wszędzie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Podjeżdżamy pod dystrybutor paliwa, zalewamy pod korek i mkniemy przed siebie, najlepiej po jak największej liczbie zakrętów, bo to jest naturalne środowisko używania Hondy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jedyna usterka, która występuje w tym samochodzie to konieczność poświęcenia odrobiny czasu na sen by móc dalej cieszyć się jazdą. O prawdziwym pechu może mówić ten komu się jazda Hondą nie przyśni, ale wtedy... coż kluczyki w dłoń i po emocje w sam środek miejskiej dźungli.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Honda Civic VIII Hatchback 3d 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
7,9
l/100km
10,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Civic VIII Hatchback 3d