Auto niemal idealne, gdyby jeździło na wodę z jeziora lub rzeki byłoby ideałem w 100%.
Wrażenia
5,0
Silnik
Znakomity silnik, który pozwala na zabawę w trakcie prowadzenia oczywiście powyżej 3000 obr. Auto jest bardzo dynamiczne i chętnie się zbiera na drodze, dając prowadzącemu poczucie bezpieczeństwa. Przy prędkościach przekraczających 160km/h staję się nieco głośny.
5,0
Skrzynia biegów
Twarde i krótkie przełożenia - namiastka męskości w kokpicie, zawsze bez zarzutów, bardzo płynnie pracująca.
5,0
Układ jezdny
Kto uwielbia gokarty pokocha jazdę civic type S - wrażenia niemal identyczne.
Komfort
5,0
Widoczność
Bzdury o tym, że widoczność jest ograniczona do tyłu przez podniesiony spoiler tylnej klapy należy włożyć między bajki, a tak podzieloną klapę doceni każdy kierowca, którego denerwują \"pacany\" jeżdżace na długich światłach - wszystko im zasłoni spojler - dla mnie to zaleta.
5,0
Ergonomia
Jeśli auta niemieckie są uważane za najbardziej ergonomiczne to projektant Hondy musiał jeździć niemieckim autem i na nim opierać swój projekt. Wszystko pod ręką, wszystko pod kontrolą, żadnych zbędnych bajerów.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tak jak w innych autach tego segmentu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie ma auta, które oferuje tak wiele w tej kategorii, również dla pasażerów na tylnych fotelach, którzy mogą podróżować bardzo wygodnie.
4,0
Wyciszenie
W okolicach 5000 obr - słychać silnik dość wyraźnie, mnie to nie przeszkadza, ponieważ przedkładam dźwięk silnika nad przeboje kapeli weekend i sporadycznie uruchamiam radio czy odtwarzacz CD
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Są tacy, którzy chcieliby jeździć 100 km na 3 litrach - to nierealne kochani, auto, które ma odrobinkę mocy i lubi prowokować kierowcę do odrobiny szaleństwa musi wziąć 8 litrów
5,0
Stosunek jakość/cena
Emocjonalna więź, który powstanie pomiędzy kierowcą/ właścicielem pojazdu, a jego maszyną (maszyna idealnie nadaje się do \"stosunków\") jest nieopisywalna. Jeśli ktoś z szanownych zastanawia się nad wyborem auta to powinien wsiąść do 1,8 (nie wsiadajcie do słabszych maszyn, bo one tylko wyglądają jak Hondy) i pokonać nią kilka zakrętów. Warunki nie mają żadnego znaczenia, bo auto będzie z Wami współpracowało zawsze i wszędzie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Podjeżdżamy pod dystrybutor paliwa, zalewamy pod korek i mkniemy przed siebie, najlepiej po jak największej liczbie zakrętów, bo to jest naturalne środowisko używania Hondy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jedyna usterka, która występuje w tym samochodzie to konieczność poświęcenia odrobiny czasu na sen by móc dalej cieszyć się jazdą. O prawdziwym pechu może mówić ten komu się jazda Hondą nie przyśni, ale wtedy... coż kluczyki w dłoń i po emocje w sam środek miejskiej dźungli.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
[l/100km]