Inne
: Zostające z tyłu fury z ogromnymi silnikami, pokonywanie zakrętów.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Najmocniejsza strona tego auta - V-TEC
4,0
Skrzynia biegów
Ciągnie extra na 1 i 2, potem trochę gorzej :)
5,0
Układ jezdny
Każdy, każdy zakręt można pokonać 90km/h
Komfort
2,0
Widoczność
Tył - masakara. Nie widać nic - cofanie tylko na lusterka. Raz zaliczyłem krzaki :)
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brakuje klimy z tyłu (drugiej strefy klimatyzacji).
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z zewnątrz tak nie wygląda, ale w środku - bardzo dużo miejsca. Ciekawe, że pod tylną kanapą też jest miejsce :)
3,0
Wyciszenie
W środku jest raczej głośno.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Miasto - 10 litrów na 100km.
Trasa - 7-8 litrów :(
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nisko zawieszony przód - każdy krawężnik to oberwane listwy.
Skrzypiące plastiki - szał.
Lakier rysuje się od każdego kontaktu z czymkolwiek :) Blacha - szczególnie na dachu - bardzo delikatna - wgniotki.
Kluczyk - zawsze piszczy przy otwartych drzwiach - nie posłuchasz sobie muzyki przy ognisku :)
Twarde zawieszenie.
Zbyt szerokie opony jak na polskie koleiny :(
Fotele nie wracają do poprzedniego połozenia.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważnych usterek - to przecież Honda :)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i-VTEC 140KM 103kW
[l/100km]