Jeśli mówimy o silniku to: bardzo elastyczny, strasznie się kręci, do 4000 tys. obrotów prawie nie go słychać. Jak na tą pojemność i brak turbiny REWELACJA. Oczywiście nie polecam silnika 1,4 to już dramat...
4,0
Skrzynia biegów
Dobra ale nie doskonała. Troszkę za dalaeko kierowcy.
4,0
Układ jezdny
Twardo, sportowo. Zakręty jak po szynach !!!
Komfort
4,0
Widoczność
Boczne słupki troszkę przeszkadzają z tyłu słabo widać ogromne lusterka boczne nadrabiają straty.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu !
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima działa prawie natychmiast ogrzewanie też ale nie wiem jak będzie przy -30C.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu bardzo poprawnie z tyłu też ale nie dla ludzi z klaustrofobią (bardzo małe okienka).
5,0
Wyciszenie
Jak na tą klasę bardzo dobrze, ogromny skok w porównaniu do modelu 7 generacji. Troszkę głośne opony Michelin.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie po mieście przy silniku 1,8 to około 8,5 L po trasie na 6-tym biegu przy 160 km/h 7 L. Konkurencja pali średnio 1 L więcej.
4,0
Stosunek jakość/cena
Troszkę za drogi na polskie realia.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Trzeba było ostro walnąć tylnią klapą żeby się zamknęła (5 minut w serwisie, regulacja zamka i wszystko OK).
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Chwilowo ok ale okaże się później...
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 16V 140KM 103kW
[l/100km]