Przyjemny kokpit. Wrażenie przestronności. Wygodny fotel. Bardzo dobra zwrotność. Po fieście to chyba nawet trochę lepsza. Bez problemu zawracam i parkuję. Dobry bagażnik i pomysł z podnoszeniem tylnych siedzisk. Sprwdziły się. Już zabierał bagażu jak mała ciężarówka.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo elstyczny. Na 6 równa jazda możliwa przy 70 - tj 2000 obrotów ale nie przyspieszanie
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Twarde zawieszenie - nie na nasze dziury. Silnik 1,4 nie do jazdy sportowej więc w tej wersji powinien mieć bardziej miekkie. Doskonała zwrotność.
Komfort
3,0
Widoczność
Małe szybki dla pasażerów. A przecież dla pasażerów z tyłu jest pełnowymiarowy. Słaba do tyłu. Szeroki słupek przedni.
5,0
Ergonomia
Po fieście żadnych problemów z przejściem.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wygodnie i z przodu i tyłu.
4,0
Wyciszenie
Chyba celowo jest słabo wyciszany żeby kierowca słyszał że ma silnik.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trudno ocenić spalanie ale jeżdżę 2/3 w korkach Warszawy i 1/3 na tłocznej trasie i pali 6,5. Warunki dla takiego wyniku. Niezgodnie z zaleceniami szybki start 1,2,3 i potem jazda na minimalnym gazie równo 4> 45km/h, 5>55km, 6>70. Redukuję bieg gdy obroty spadają poniżej 2000. Nie udaje mi się przekroczyć 100 ze względu na tłok. Ważne jak najmiej hamować.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Za wcześnie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Za wcześnie
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 16V 90KM 66kW
[l/100km]