Silnik "bzyka jak pszczółka", jedyna wada to moc na wyższych obrotach, ale to przecież japończyk i czasami potrzebuje pokręcić się troche szybciej
4,0
Skrzynia biegów
Lewarek na podwyższeniu, obawiałem się tego, ale jak się okazało jest bardzo na miejscu i wymaga tylko przyzwyczajenia, ogólnie bardzo dobrze
5,0
Układ jezdny
Jak na tę klasę samochodu układ jezdny jest rewelacyjny
Komfort
3,0
Widoczność
Najgorzej jest z tyłu, ale coś za coś
4,0
Ergonomia
Raczej w porządku, drażni jedynie lewarek zmiany biegów i radio, ciężko jest grzebać przy radiu, gdy kierowca zmienia biegi, kolejna rzecz to przycisk "komputera" pokładowego (bardzo ubogiego), który umieszczony głęboko przy zegarach praktycznie nie da się przełączać podczas jazdy
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tu jest dobrze, choć czasem paruje przednia szyba, jak już wiele osób pisało pomaga klima
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
kierowca do 185 cm ma wygodnie, powyżej może być nieco gorzej, z tylu pełen wypas, miejsca jak w autobusie no i ta płaska podłoga :P
4,0
Wyciszenie
Silnik wyciszony bardzo dobrze, pod warunkiem, że nie rżniemy go po 5-6 tys. obrotów, gorzej z oponami, niby dunlop a jednak głośne
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeżdząć spokojnie mam średnie spalanie na poziomie 6l
5,0
Stosunek jakość/cena
Z tym wyposażeniem toyota corolla było o prawie 8 tys. droższa,
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zero awarii
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zero awarii
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 16V 90KM 66kW
[l/100km]