Zawieszenie
: Z przodu niezbyt odporne na Polskie dziury. Ale koszty do zaakceptowania.
4,0
Całokształt
To moja pierwsza Honda i już na zawsze Tylko Honda. Rocznik którym jeździłem był produkowany w Japonii a więc bezawaryjny.
Wrażenia
5,0
Silnik
Pomimo, że to nie VTEC i tylko 90 KM to chyba najlepszy silnik bez turbo.
5,0
Skrzynia biegów
Krótki i bardzo precyzyjny skok lewarka. Bardzo mocna strona samochodu.
5,0
Układ jezdny
Twardy ale to dla mnie zaleta. Z tyłu wielowahacze
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu i ogólnie bardzo dobrze. To sedan więc założyłem czujnik cofania.
5,0
Ergonomia
Bardzo dobrze.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie wydajne. Dużą zaletą jest osuszacz czyli włączona jednocześnie klima i ogrzewanie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie jestem wysoki więc z przodu bardzo dobrze. Z tyłu przestrzeń nawet dla bardzo wysokich (brak tunelu to spora zaleta)
3,0
Wyciszenie
To chyba największa wada na postoju i w mieście bardzo dobrze nie słychać prawie silnika, powyżej 3500 tyś. lub 120 km/h głośniej niż u konkurencji.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny części na porównywalnym poziomie do innych. To Honda więc jeździłem bezawaryjnie przez prawie 7 lat.
4,0
Stosunek jakość/cena
Droga w zakupie ale odpłaca się bezawaryjnością.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czasem występują ale nie nie są uciążliwe. Skrzypiące sprzęgło można wyeliminować smarowaniem raz na 2 lata to samo z układem kierowniczym. Spasowanie plastików na średnim poziomie tak samo jak ich jakość.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 16V 90KM 66kW
[l/100km]