Silnik
: jest troche mało elastyczny ( nie jedzie poniżej 1800 obr. ale za to powyżej to juz czysta przyjemność)
5,0
Całokształt
wszystko ok ja jestem zadowolony (narazie ;))
Wrażenia
4,0
Silnik
zapaliła się kontrolka silnika, nalapał bledów jak jezdziłem bez łądowania ( przestał działąć alternator ) serwis hondy w Mirkowie koło wrocławia podpiecie z kasowaniem błędów 150 zl, nic innego z silnikiem sie nie dzieje, nie bierze oleju nic a nic, jestem zadowolony.
4,0
Skrzynia biegów
mi w skrzyni nic nie haczy biegi wchodza lekko zarówno jedynka jak i wsteczny, nie zaobserwowałem problemów tak jak w wersjach benzynowych ( sypią sie łożyska skrzyni ). Mechanik w serwisie powiedział mi ze w dieslach takie problemy nie wystepuja.
5,0
Układ jezdny
prowadzi sie super tylko manewry w mieście utrudnione przez mały promień skrętu :( ale można się przyzwyczaić, ja oceniam na 5
Komfort
4,0
Widoczność
do tyłu troche słaba
5,0
Ergonomia
wszystko jest pod ręką, mi pasuje. jakość wykonania mnie osobiście zadowala, po golfie 3 niebo a ziemia :)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
u mnie szybko robi sie ciepło, szyby też szybko odparowyją
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mam wersje 3D, jeżdże tylko z żona wiec dla nas gitara, z tyłu sieziałem ze 2 razy i musze powiedzieć ze dramatu nie ma ( przestrzeń na nogi jak w golfie wiec da się wysiedzieć, zajmowanie miejsca jest tylko troche utrudnione, ale dla sprawnych nie ma problemu. PRzedni fotel odsówa się bardzo daleko )
4,0
Wyciszenie
jak jedziemy po gładkim to 120 jest cicho. W trakcie przyspieszania silnik przyjemnie buczy.
na nierównościach troche głośno ( twarde zawieszenie )
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
mi przy dynamicznej jezdzie w mieście nie spalił więcej niż 6,2L na 100 km na trasie srednio spala około 4,2-4.3L. Jak dla mnie ok
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
padł alternator koszt 880 zł (najdroższy i zarazem najlepszy elektryk we Wrocławiu \"POLAK\" ul rakowa ) cena taka bo alternator w mało dostępnym miejscu i trzeba było przód auta rozebrać. wiec troche drogo ale to nie psuje sie codziennie. w wyniku braku łądowania komputer zapamiętał 3 błędy więc zapaliła sie kontrolka silnika, podpięcie auta pod komputer i skasowanie błędów 150 zł, tez do przeżycia. tak pozatym to nic
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak wyżej alternator (880zł) i kasowanie błędów komputera (150zł)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 CTDI 100KM 74kW
[l/100km]