to jest potwor, nie silnik. vtec zas to mistrzostwo globu. idzie z kazdego przelozenia jak burza, ryczy jak syrena promowa.
5,0
Skrzynia biegów
to pierwsza precyzyjna skrzynia, z jaka mam w koncu przyjemnosc, a raczej ultraprecyzyjna. trudno uwierzyc, ze taki maly zakres ruchu i juz po bolu. paluszkiem zmienia sie. zestopniowanie to chyba do legendy miejskich samochodow przejdzie.
4,0
Układ jezdny
jest dobrze, bardzo dobrze, ale trzeba sie na polskich drogach chwile przyzwyczajac. twardosc, gelgi 17", opony 45 robia swoje. stanowczo za duzy promien skretu. na nowo ucze sie parkowac.
Komfort
4,0
Widoczność
z przodu gites, chociaz mialem nadzieje, ze kiedys kupie fure bez tego koszmarnego lewego przedniego slupka zaslaniajacego przy skrecie w lewo caly bozy swiat. z tylu ok, jezeli umiesz korzystac z lusterek.
5,0
Ergonomia
ideal.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ideal.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przod idealny, tyl rowniz mnie zadziwil. latwo sie wsiada mimo 3d.
3,0
Wyciszenie
tak jak powinno byc. zero wyciszenia, silnik ryczy, a lancuch gwizdze.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
honda tania nie jest, ale dzieki temu jakosc najzwyzsza.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
poki co nic. tylko jezdzic i lac odpowiedni olej.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zero.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V Type R 200KM 147kW
[l/100km]