To chyba jedyna piątka jaką mogę dać chociaż bardzo dziwią mnie opinie użytkowników którzy chwlą moc tego silnika przy włączonej klimie prawie nieda się wyprzedzać. Silnik trzeba kręcić bardzo wysoko dopiero po przekroczeniu 4500 obr zaczyna normalnie jeżdzić, rewelacja od 5000 do 6200 a potem odcina paliwo robi mi to nagminnie.
4,0
Skrzynia biegów
Dałbym 5 gdyby nie problemy ze wstesznym który średnio co trzeci raz trzeba podwujnie wysprzęglać bo niechce wejść, Lewark rewelacyjnie umieszczony, idealnie do dynamicznej jazdy, mogli by troche skrucić skoki.
3,0
Układ jezdny
podskakuje na wybojach bardzo twardo przyjmuje poprzeczne progi, jeśli się nie zdąży shamować to ma się wrażenie że samochód nie ma wogule amortyzatorów
zawieszenie na niemieckie drogi u nas kiepsko.
Komfort
4,0
Widoczność
dobra to nie multipla.
3,0
Ergonomia
Mogli by się bardiej postarać kierownica ma zle usytuowane ramiona na trasie po kilku godzinach bolą nadgarstki z powodu niewygodnej pozycji siedzenia za krótkie po kilku godzinach jazdy zaczynają boleć uda, klamki szyb w dzrzwiach tylnich pasażerowie nagmninie przestawiają. Brak kontrolki włączonych swiateł mijania nigdy nie wiadomo czy są włączone.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
po 2 dniach skrzwiło się cięgno od klimy manualnej, filtry wymieniam dwa razy w roku , bez klimy szyby strasznie parują, w upalne dni klima nie nadąża chłodzić samochodu
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
miejsca mnustwo tak z przodu jak i z tyłu
4,0
Wyciszenie
Na miejscu w porządku silnik fajnie ryczy
jednak na trasie po przekroczeniu 130 km człowiek ma tego dość po 15 minutach a, biorąc pod uwage że tym samochodem da się jezdzić znacznie szybciej, tylko trzeba go wysoko kręcic nie do przyjęcia główna przyczyna dla której wymieniam na inny
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przy mojej bardzo dynamicznej jezdzie jest w porządku
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
te drobiazgi doprowadzały mnie do furi z początku. Po odbioże z salonu czeszczała żle zamontowana przednia szyba trzy dni póżniej skrziwione cięgno klimy manualnej , miesiąc póżniej zaczeły się stuki w układzie kierowniczym (żle dobrana twardość sprężyny w układie kierowniczym, honda o tym wiedziała jednak nie zdecydowała się na zciągnięcie wszystkich samochodów tylko po cichu wymieniła jeśli ktoś zauwarzył) po 20000 padł sterownik od klimy, po 40000 zawieszenie przód rozklekotane, kierownicy nie da się ustawić do jazdy na wprost zawsze zciąga albo w prawo albo w lewo.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tutaj rewelacja zupełnie nic, a eksplatuje ten samochód bardzo intensywnie
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 16V 110KM 81kW
[l/100km]