Przeniesienie napędu
: Taki mały ASik w rękawie na trasie !!!
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: Wszystko jesy do zrobienia, pod warunkiem że auto wreszcie na chwilę nie będzie używane
5,0
Całokształt
Była 5-tka, potem 6-tka, teraz 7-ka po trzech latach testowania innych marek już 3 lata jazdy samochodem i 325000-238000=87000km. Autko nie stygnie. Jak to przy V-TECu pilnuję stanu oleju i płynu chłodniczego, poza tym tankowanie i tylko punkty karne nie dają mi na ten moment zdrowo przycisnąć. Sprowadzili mi go z Niemiec. Chciałem kupić bez upiększania i taki dostałem jaki oni wzięli od Niemca. Typowe usterki powoli poprawione i dopóki nie trafi się VIII w dobrej cenie to nie ma co narzekać. Części w przystępnych cenach ale najlepiej znaleźć w swojej okolicy mechanika z sentymentem do tej marki.
Wrażenia
5,0
Silnik
Żyletka
5,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutu
3,0
Układ jezdny
Daje radę, jednak dla lubiących szybką jazdę radzę sprawdzić i zadbać o układ jezdny, bo to nie bolid F1
5,0
Karoseria
Jak się dba to sie ma
Komfort
5,0
Widoczność
Dzięki regulacji foteli nie ma żadnych problemów z dostosowaniem widoczności. Pełen komfort.
5,0
Ergonomia
Prawie 7h w trasie nie boli
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
No tak to można jeździć ;)
3,0
Wyciszenie
Tutaj średnio, plastiki jednak troszkę słychać
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niskie koszty
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezależnie od pory roku siadasz-jedziesz. Honda to Honda.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak najbardziej
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie miałem okazji odwiedzać warsztat to prawie 90000km. Teraz przyjdzie czas na rozrząd !!!
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 16V 110KM 81kW
[l/100km]