Inne
: silni bo ekonomiczny i zrywne, zawieszenie bo prowadzi się jak po sznurku i hamulce bo autko staje w miejscu
5,0
Całokształt
dał bym 6+, ale nie ma. samochód doskonały w każdym calu. mimo że ten nie był już produkowany w Japonii, to i tak nic nie skrzypi, nic się nie psuje. samochód mimo swego wieku, nadal wygląda jak nowy, a to za sprawą tego, że był to jeden z pierwszych kanciastych samochodów. moja honey nigdy mnie nie zawiodła mimo że nie zawsze była super traktowana. w jednym zdaniu samochód naprawdę godny polecenia dla wszystkich tych, którzy tak jak ja kochają japońskie machiny i nie tylko bo autko naprawdę suuuuuuuper!!!
Wrażenia
5,0
Silnik
doskonale bo i dynamicznie i ekonomicznie. Dzięki technologii v-tec auto ma 2 oblicza przestronnego rodzinnego, oszczędnego autka i drugie czyli agresywnego mniej oszczędnego niemal że wyścigowego wozidełka. z elastycznością jest super na 5 gear od 20 do 200:).
5,0
Skrzynia biegów
idealna. niektórzy piszą że lubi się zacinać, ale w tym egzemplarzu nic takiego niema biegi wchodzą bardzo gładko, można wbijać jednym palcem, tylko z R trzeba ciut mocniej się obchodzić, ale wszystko w normie
5,0
Układ jezdny
na fabrycznych zawiasach i kołach trzyma się jak przyklejony(ale fabrycznie i tak twardsze, bo z homologacją), w ciasnych zakrętach trzyma się super ani nad, ani podsterowna, a jednocześnie w miarę komfortowe. co do hamulców to już poezja 4xtarcz + ABS=100-0 w 36m
Komfort
4,0
Widoczność
ciut przeszkadzają szerokie tylne słupki, ale duże lusterka nadrabiają
5,0
Ergonomia
jak to każdy japończyk wszystko na swoim miejscu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
zimą trochę trzeba czekać nim auto się nagrzeje, ale jak już się nagrzeje to jak w sałnie, a klima wyrabia bez problemu
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
idealnie mimo tak małego nadwozi w środku jest jak w autobusie 4 osoby mogą jechać spokojnie w długie trasy
4,0
Wyciszenie
jak dla mnie zdecydowanie za mało słychać silnik, a za to od 130+ km/h zbyt głośny robi się opływający samochód wiatr
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na takie osiągi vmax=200km/h i 11s do setki to jest doskonale. przy mojej kilku tonowej nodze hondzia nie spali więcej jak 8l/100 w cyklu mieszanym, ale jak wyciska się z tego samochody ostatnie soki na autostradzie to trzeba się liczyć, że paliwo wyjdzie w jakieś 30min, silnik zamienia się w 4 czarne dziury
5,0
Stosunek jakość/cena
wtedy kiedy ja go kupowałem cena do jakości była doskonała, nie było drugiego takiego samochodu w takiej cenie. teraz również jest super, bo z ok 25k zł można mieć ekstra samochód.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
honda ma skłonności do szybko przepalających się żarówek i to dosłownie wszędzie gdzie się tylko da, ale poza tym nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po prostu doskonale, jeszcze na gwarancji był problem z oboma serwami w przednich światłach, wada fabryczna, ale to w końcu nie unieruchomiło pojazdu.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 16V 110KM 81kW
[l/100km]