Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Civic VII Hatchback

pi-er, 15 lat temu
Silnik 1.6 16V 110KM 81kW
Rok produkcji 2002
Przebieg: 185 tys. km
Honda Civic VII Hatchback 1.6 16V 110KM 81kW 2001-2005 - Oceń swoje auto
4,46
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Ilość miejsca z tyłu
4,0
Całokształt
Naprawdę dobry samochód. Zrobiłem nim już sporo kilometrów i dalej jestem z niego zadowolony. Duża przestrzeń, małe spalanie, frajda z wyprzedzania (po redukcji - katapulta). Są i niedoróbki, typu promień skrętu, wyciszenie.
Wrażenia
5,0
Silnik
1. Bardzo dobrze wyrównoważony 2. Elastyczny, za to powyżej ok. 4000 obr/min ciągnie jak bolid sportowy 3. Dla fanów wyciągania wysokich obrotów - ten silnik po prostu to lubi
4,0
Skrzynia biegów
1. Bardzo poręczna w obsłudze 2. Bardzo lekko sie przełącza 3. Czasami problem z włożeniem wstecznego biegu
4,0
Układ jezdny
1. Sprężysty i komfortowy 2. Bezpiecznie na zakrętach 3. Spory promień skrętu
Komfort
5,0
Widoczność
1. Spokojne parkowanie w każdą stronę 2. Dobra widoczność przeszkód z tyłu przy cofaniu 3. Bardzo dobra widoczność podczas jazdy
5,0
Ergonomia
1. Najwyższa półka - zrobione tak, żeby bezpiecznie wszystko obsłużyć podczas jazdy 2. Drążek zmiany biegów na desce - super wygodne, nie wyobrażam sobie teraz innego miejsca 3. Wszystko zaprojektowane pod kątem wygody
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
1. Klimatyzacja chłodzi ładnie 2. Ogrzewanie wyrobi nawet na Syberii 3. Zawsze świeże powietrze w kabinie i to naprawdę czuć
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
1. Konkurencja w tym segmencie nie istnieje - gigantyczna ilość miejsca dla pasażerów, szczególnie z tyłu 2. Brak tunelu środkowego i płaska podłoga - to jest to 3. Bagażnik dość duży, spokojnie wystarcza na 2 tygodniowe wczasy zagraniczne dla 4 osób
3,0
Wyciszenie
1. Bardzo dobre na postoju i przy prędkościach do około 60-70 km/h (miasto) - praktycznie bezszelestnie sie jeździ 2. Niestety, na autostradzie brakuje wyciszenia 3. Plus taki, że to nie wycie, tylko rasowy gang wysokoobrotowej jednostki
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1. Spalanie w mieście moim zdaniem niskie 2. Spalanie w trasie bardzo niskie 3. Spalanie niższe niż u większości europejskiej konkurencji
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze co zapłaciłem, jakośc jest przyzwoita. Priorytet to dla mnie bezawaryjność i tu ją mam, nie zawiodłem się.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1. Uszkodzony siłownik regulacji położenia reflektorów - nigdy nie korzystałem z tego, ale wykryto podczas przeglądu, więc piszę 2. Wymieniona uszczelka okna od strony pasażera - pęknięta 3.Poza tym nic się upierdliwego nie dzieje
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
1. Brak awarii - tylko przęglądy w aso i w związku z tym wymiana podzespołów ulegających zużyciu i wymiana płynów 2. Najdłuższa trasa 3500 km w tydzień, tylko tankowanie, zero przygód 3. Brak awarii od 140 000 km (od tylu kilometrów ją mam, jestem 2 właścicielem, 1 był salon hondy) świadczy o niezłym poziomie konstrukcji samochodu

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 16V 110KM 81kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Honda Civic VII

Liczba wpisów: 49

Honda Civic VII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Honda Civic VII Hatchback