Silnik nie jest zbyt rzwawy, powyżej 3,5 tys obrotów robi się głośno a wtedy dopiero dostarcza dużo mocy ale do codziennej jazdy jest wystarczająco silny i elastyczny. Można spokojnie wyprzedzać na trasie i spod świateł też się nie wlecze. Jest dobrze
5,0
Skrzynia biegów
Szkrzynia dardzo dobra (jak piszą spacjaliści najlepsza w klasie kompakt) i jej położenie to strzał w 10. Moim zdaniem za krutkie pierwsze 2 biegi szzcególnie pierwszy (taki bieg nadaje się dola stara do ruszania pod górkę)
4,0
Układ jezdny
Bardzo pracyzyjny doskonale czuć drogę niestety promień skrętu o dużo za duży ( daje to znac podczas parkowania trzeba się nakręcić) na szczęście siła wspomagania wsam raz
Komfort
4,0
Widoczność
do przodu bardzo dobra ale jak ktoś jest przyzwyczajony do patrzenia do tyło przez szybę to są problemy na lusterkach się jeździ do tyłu !!!
4,0
Ergonomia
wszystko wporządku oprucz radiajest za dużo przycisków sam nie wiem do czego one są chyba niepotrzebne jeszzce przednie światła przciwmgielne ( ich wyłącznik jest umieszczony na wyskokości kolana kierowcy to jest problem (może dlatego że są zamontowane dodatkowo ale w salonie)) i najgorsze co jest to sterowanie elektrycznych lusterek i ich podgrzewanie to już jest głupaota też tam gdzie światła przeciwmgielne a włączik ich ogrzewania to jest wielkości paznokcia u noworodka ale reszta jest super (bardzo podoba mi się podświetlenie tablicy przyżądów bardzo sympatycznie )
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
doskonale para nie wchodzi na szybki a nawet jak jest para to zaraz zchodzi a w lato klima robi swoje
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
moim zdaniem z przodu jest dość przecietnie jak dla mnie nie ma luksusów inne kompakty oferują triczę więcej ale za to przestrzeń na tylnej kanapie to jest klasa średnia a nawet wyższa miejsca nad głową dużo a na nogi to jest zajebiście dużo ( płaska podłogo jest chtba tylko w Hondzie o nikim innym nie słyszałem) i bagażnik ma 370 litrów dobry wynik
3,0
Wyciszenie
jak już wpsominałem głośny silnik powyeżej 3,5 tyś obrotów i jeszcze jedna bardzo przeszkadzająca wada - brak wycieszenia nadkoli ( jak ktoś wjedzie na jakiś żwir albo grys albo na kamyki to jak by do ciebie strzelali no jest naprawdę poważne zaniedbanie przeciez wyciszenie nadkoli jakąś gombką nie kosztuje znowu aż tak dużo
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
silnik nie potrzebuje dużo paliwa jak się jeżdzi dość spokojnie w granicahc 6,5 litra średnio ale jak ktoś ma nogę z kamienia to może mu braknąć nawet 8 litrów na 100 km
5,0
Stosunek jakość/cena
za te pieniądze nie można mieć nic lepszego konkurencja w klasie kompakt wymaga za dużą część wyposażenia seryjnego Hondy dopłat i w sumie najtańczego konkurenta z porównywalnym wyposarzeniem można kupić około 5000 zł drożej
jest tu klima radio z CD elk szyby i lusterka dodatkowo podgrzewanie 2 poduchy ABS z EBD wsp. kierownicy silnik lakier metalik ( to takie większe dodatki ) i silnik 1,4 90 koni
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
denrwuje żle zamontowane otwieranie tylnych szyb (dobrze że przednie są elektryczne bo nie wiemco by to było) sterczy do góry i pjak się jeżdzi do góry to szyby się powoli odchylają ale oczywiście jest to minimalne uchylenie ale podczas szybkiej jazdy przypomin o nim świszczenie w tylnej części samochodu ( zdarza się to żadko ale warto wspominieć)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak jakichkolwiek
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 16V 90KM 66kW
[l/100km]