Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Civic VII Hatchback

Voty, 6 lat temu
Silnik 1.4 16V 90KM 66kW
Rok produkcji 2002
Przebieg: 240 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Honda Civic VII Hatchback 1.4 16V 90KM 66kW 2001-2005 - Oceń swoje auto
4,21
Podobnie do średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ hamulcowy : Hamulce suuuuuper
Zawieszenie : Dość fajnie w zakretach
4,0
Całokształt
Zależy czego oczekujesz
Wrażenia
4,0
Silnik
Jeśli oczekujesz niezawodności bierz 1.4 lub 1.6. Ja wziąłem 1.4 po roku SWAP na 1.6. Lepiej co nie znaczy że dobrze. Ja potrzebowałem dynamicznego auta dlatego dziś jeżdżę Peugeotem 508 GT 2.2 HDI z chipem na 228 km. Teraz jeździ się przyjemnie. W Hondzie męczarnia nie wiem może miałem coś nie tak ale zero elastyczności Podsumowując: Miasto i niezawodnosc-11/10 Dynamika i trasa-4/10 Oleju mi sporo żre przy autostradowej jeździe Na gazie za 70 dych ponad 400 kilometrów. Staga 4 miałem. Zawsze odpali to na pewno.Chyba że nie masz kluczyków
5,0
Skrzynia biegów
Przyjemna,biegi wchodzą leciutko.Ymiejscowienie trochę jak w Pandzie czy Fiacie Ducato ale jest to wygodne. Zero awarii.Czasem muszę wysprzeglić i jeszcze raz wrzucić wsteczny ale co to za problem. 9/10 bo teraz mam automat i nie chce wracać do mańka :D Co tu dużo pisać no jest dobrze ale podejrzewam że zabawa zaczyna się w Type R
4,0
Układ jezdny
W sumie dłużej użytkowałem WV POLO,WV PASSAT,OPLA ZAFIRE,NISSANA MICRA i PEUGEOTA 508 GT i Honda myślę na drugim nie daleko za 508.Znaczniej lepiej na oponach 215/40 r17.Dodam tylko że zawieszenie oryginalne.Nie prowadzi się może jak BMW E90 ale ze względu na krótki przód w zakręcie dość pewnie. Fajnie się lata bokiem w zimie bo w lecie się nie da :D Wymieniałem przez dwa lata łączniki stabilizatorów i tyle.A drogi 3/100
5,0
Karoseria
W zasadzie to malutki bąbelek rdzy na nadkolu i to by było na tyle. Blacha cieniutka ale nie gnije jak te satelity Duży postęp w porównaniu do ,,szóstki'' Nie ma do czego się przyczepić za bardzo Trochę mi zaczęła rdzewieć klapka od baku ale to przez to że się nie chciała otwierać i musiałem ją ,,wantować'' kluczykiem
Komfort
4,0
Widoczność
Spoko.Duże lusterka.Ale...Japonczyki zrobili coś niemożliwego.Nawet jak mam głowę przy suficie to za pierona nie widać maski. Trzeba to wyczuć poprostu. Do tyłu hmmm.Trzeba się liczyć że za tylną szybą odstaje jeszcze z 10 cm.Mam 5d. Ale że jestem nowoczesny to se kamerę cofania przywaliłem.Co,mogę se. Idealnie nie jest ale jest wporzo
4,0
Ergonomia
Chodzi o rozmieszczenie przycisków i takie tam? No nima się do czego przyczepić. Dosłownie.Pare przycisków.Szyby elektryczne mają dobry dostęp nie to co w E90. Skrzynia wygodna,ręczny pod ręką. Pokrętła od nawiewów trochę daleko w manualnej klimie.Nie wiem jak w klimatem ilu. Bajerów za dużo nie miałem a ja lubię mieć dużo przycisków i jak się wszytko świeci. Nie ma się do czego przywalić Ja doposazylem Civica w radio 2din,głośniki,wzmaka i suba bo oryginalne głośniki jak z Noki...Mam kamerę cofania.Navi i takie tam...lusterka ręczne Ciekawa konfiguracja
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Chłodzi,grzeje czego chcieć więcej... W ziemię ok 10 kilometrów żeby coś zaczęło grzać.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca ale trochę dziwnie się siedzi z przodu.W sensie mam problem z miejscem na kolana.Z prawej i z lewej strony.Z lewej przeszkadza ten plastik pod kierownicą z prawej plastik nad piłką.A z tyłu spoko no nie jest to Skoda Superb ale siedzi się wygodnie. Fotele nie są jakieś super wygodne ale lepsze niż te w kuchni.Płaska podłoga z tyłu. Ja sobie kupiłem podłokietnik bo mi prawa ręka wisiała. Jest dobrze
2,0
Wyciszenie
Jedyna zaletą taka że nie wieje halny w środku. Przez to że blacha o grubości tej z lodówki. Zero wygłuszenia. Cicho jest tylko po odpaleniu kiedy zastanawiasz się czy silnik chodzi czy nie chodzi.Ale to Honda więc na pewno chodzi. Na autostradzie mam huczy z drzwi strasznie ale to w większości aut. Kiedy włączam radio to muszę słychać tak samo na polu i w środku.A drzwi i okna zamknięte.Nie przyłożyli się . Wygluszenie tragedia...
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niby drogie części gadają ale ja w sumie tylko paliwo i wiadomo olej...Leje Liquid Molly ale też bierze.Chyba tak musi być.Ale muszę zaznaczyć że przy jeździe miejskiej nie bierze prawie wogule oleju za to przy 150 km/h przez kilkadziesiąt kilometrów może wziąć wszystko. No i zawieszenie ale to pierdoły. Nawet jak żeś jest student to utrzymasz VII. Chyba że Type R to raczej nie Ja dołożyłem do auta Tyler: 2500-radio 2din GMS,6 głośników,wzmacniacz, subwoofer i kamera cofania 3500-swap kompletny na 1.6 1700-alusy 17 z MG ZR 500-ciemne szyby 80% 10000-olej hahaha żartuje
3,0
Stosunek jakość/cena
Są drogie.Placusz za niezawodność i znaczek. Z tego co widzę Accordy z 2003 potrafią kosztować 3 razy tyle.Ewidentnie za drogo ale cóż. Przyzwoite auto nic więcej.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 16V 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Honda Civic VII

Liczba wpisów: 49

Honda Civic VII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Honda Civic VII Hatchback