Niezawodny silnik, niskie spalanie, spora przestrzeń w środku i w bagażniku, wentylacja na plus. Na minus brak VI biegu, zawieszenie i średnica zawracania zbyt duża.
Wrażenia
4,0
Silnik
Mały silniczek który lubi wysokie obroty. Niezawodny i oszczędny. Auto raczej do miasta. W trasie przy 100km/h na 5tym biegu jest już 3tys obr. Brakuje VI biegu.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia bezproblemowa po 180tys km. Czasem tylko ciężej wchodzi \"1\".
2,0
Układ jezdny
No cóż, po przesiadce ze starszego bmw e46 czuje się jakby w epoce kamienia łupanego. Niedopracowane zawieszenie, buja się na nierównościach.
Komfort
4,0
Widoczność
Dobrze ale nie doskonale a to przez dosyć szerokie przednie słupki.
4,0
Ergonomia
Bez większych uwag. Wszystko pod ręką ale przydały by się większe schowki.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brak zastrzeżeń. Grzeje i chłodzi bardzo dobrze.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nieco więcej miejsca niż w toyocie corolli z tego samego rocznika. Mam 190cm wzrostu i jeszcze zapas regulacji fotela.
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie kabiny bardzo dobre, jedyny problem to chyba słabo wytłumione nadkola bo często jedynym dzwiękiem dopływającym do auta jest szum opon po asfalcie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie rewelacja, cena serwisu nieco gorzej. U mnie po przejechaniu 10tys km średnie spalanie 6,2 l/100km.
Na trasie ostatnio spalił mi 4,8 l - póki co rekord. 50%miasto/50%trasa(100-120km/h) - 6,6 l
miasto - 7-7,7 l
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po 180 tys km z drobnych usterek tylko silniczek centralnego zamka w jednych drzwiach i podświetlenie deski rozdzielczej
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Awaria klimy - póki co nie wiem co dolega i musze to wyjaśnić. Poza tym coś z przekładnią kierowniczą bo auto to zakrecie i puszczeniu kierownicy nie prostuje kół i dalej lekko skręca. Częste stuki w zawieszeniu - głównie przód, pomimo wymiany większości elementów zawieszenia.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 16V 90KM 66kW
[l/100km]