Silnik pracuje równo, po przebiego 150 tys , przy większych prędkościach i bardziej dynamicznej jeździe zuzywa ok 0,5 litra oleju na 5 tys km.
3,0
Skrzynia biegów
Czasem wsteczny haczy
4,0
Układ jezdny
Po przebiegu 0k 160 tys nastapiły luzy w końcówkach drążków, naprawa poskutkowała tylko na ok 5 tys km
Komfort
3,0
Widoczność
Za grube przednie słupki , czasem nie widać wchodzącego na przejście pieszego.Słabe światła mijania.
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie działa dość wydajnie, klima również.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu kierowca ma mniej miejsca niż pasażerowie z tyłu w poprzednim modelu pozycja kierowcy była wygodniejsza i znacznie lepsze wykończenie kabiny
3,0
Wyciszenie
Do 120 km /h dość cicho, przy większym przebiegu dało znać o sobie zmęczenie karoserii ( dzwięk zamykania drzwi )
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy spokojnej jeździe można zejśc poniżej 7,0 litra na 100 km
4,0
Stosunek jakość/cena
Honda nieco obniżyła jakość , ale i tak w stosunku do samochodów europejskich wypada lepiej, niestety obecnie bardzo się ceni ( nowy civic jest atrakcyjniejszy, ale też znacznie dróższy )
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Lóżyska skrzyni biegów ( po przebiegu ok 120 tys km ( naprawa na zamiennikach ok 1200 PLN )
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy przebiegu ok 180 tys km awaria alternatora ( 3 dni naprawa w ASO Honda Szczecin !) koszt ok 400 pln + laweta 150 pln, ślady korozji przy przedniej szybie
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 16V 90KM 66kW
[l/100km]