Ten model Civica, dokładnie wersja Coupe EM2, to niestety wtopa Hindy po całości. Silnik 1.7 120KM bez Vtec jest albo przed remontem lub po remoncie. Pada UPG, padają łożyska w skrzyni biegów, lubi się wysypać immobiliser. Legendarna bezawaryjność Hondy, tak, ale nie w tym modelu. Wykończona w środku lepiej od EP2, więcej miękkich materiałów. Dosyć pojemny bagażnik. Niestety deska rozdzielcza skierowana ku górze, co mocno przeszkadza w obsłudze np radia. Linia auta to już indywidualna sprawa, dla mnie średnio się prezentuje. Wersja 3d bardziej zadziorna. Generalnie tą wersję omijać szerokim łukiem.
Wrażenia
1,0
Silnik
Katastrofa, UPG, panewki, pierścienie...ogólnie to nieudana jednostka. Lepsza jest D16v1.
1,0
Skrzynia biegów
Słynne łożyska, które potrafią się rozsypać po 100tys. U mnie na dodatek koło 2 biegu, temat nieopłacalny. Musiałem kupić 2 skrzynie i z 2 zrobić jedną. Padaka....
3,0
Układ jezdny
Całkiem fanie jeździ, zawieszenie spoko, dobre zachowanie w zakrętach.
4,0
Karoseria
Rdzewieje dużo wolniej od EP2.
Komfort
3,0
Widoczność
Jest ok.
2,0
Ergonomia
Niestety deska rozdzielcza skierowana do góry, pokrętła w miarę pod ręką. Jednak sterowanie radiem to porażka. Nie wiadomo co projektant miał na myśli....
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się nagrzewa, wydajność nawiewu średnia....
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Całkiem dużo miejsca
2,0
Wyciszenie
Jak to w Hondach, głośno powyżej 4500obrotów
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niestety tą wersja to skarbonka, remont silnika i skrzyni ponad 4tysie, nie wiem ile za immo....
1,0
Stosunek jakość/cena
Są lepsze auta....
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ten model to katastrofa
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
J.w.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 i 120KM 88kW
[l/100km]