Układ hamulcowy
: z przodu tarcze z tyłu bębny wynik auto staje w miejscu
4,0
Całokształt
tak jak kolega napisał jest to japoniec a nie liftback z Angli, silnik V-tec 115 km. Autocentrum musi zrobić poprawki. Generalnie kupujcie bo frajda z jazdy jest super. Chcesz jeżdzić osczędnie do 3500 rpm powyżej załącza się V-tec i czuć te 115 km, dwa silniki w jednym. Raczej nie polecam aut produkowanych w angli. niby to honda ale produkcja ma znaczenie.
Wrażenia
5,0
Silnik
cichutki, głośniejszy od silnika jest nawiew. powyżej 140 czuć że to tylko 1.5, ale tak to żyleta zwłaszcza jeśli włączy się v-tec ahhhh
5,0
Skrzynia biegów
jest bardzo precyzyjna, zero luzów, wrzucasz bieg intuicyjnie. Bardzo długie biegi co oczywiście jest plusem
5,0
Układ jezdny
No i znowu jest to prawdziwa precyzja prowadzenia
Komfort
3,0
Widoczność
raczej przeciętna lepszą ma napewno hatchbak
5,0
Ergonomia
materiały są nie do zdarcia i miłe w dotyku, no i wszystko działa jak należy
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
moja klima działa dobrze a ogrzewanie jeszcze nie wiem
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mimo wszystko jest w nim normalnie miejsca, napewno nie jest to kolos ale...
5,0
Wyciszenie
co tu dużo pisać doskonale
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W mieście 7 trasa 5,6 wszystko przy normalnej jeżdzie nie jak żółw i nie jak kubica. Rozrząd + olej + paski klimy, alternatora, wspomagania 710 zł. No i nabicie klimy 200. Ceny z Warszawy.
4,0
Stosunek jakość/cena
kupiłem w maju 2010 za 10.400 zł dołożyłem tak jak pisałem około 1000 zł. 2000 r za tyle kasy myśle że dobrze
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
narazie nic
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
narazie nic
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 i 114KM 84kW
[l/100km]