Świetne autko z kategorii samochodów za jedną wypłatę. Bardzo tanie utrzymanie, niezawodność pomimo zaawansowanego wieku, prostota wykonania, dobre wyposażenie większości egzemplarzy na rynku. Bardzo godne polecenia. Jedynymi minusami są brak jakiegokolwiek wyciszenia i korozja.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silniki Hondy nie bez przyczyny uważane są za jedne z najlepszych na świecie. Pomimo prawie 18 lat był suchutki, chodził bardzo równo i płynnie wkręcał się na obroty. Zaskakująco dynamiczny w górnym zakresie obrotów.
5,0
Skrzynia biegów
Znakomita - nawet wsteczny nie haczył.
5,0
Układ jezdny
I tu doskonale - wielowahacz z tyłu i przodu robił robotę, autko bardzo ładnie wybierało nierówności i pewnie prowadziło się w zakrętach. Układ kierowniczy nieco leniwy, ale pasował do charakteru tego auta.
Komfort
5,0
Widoczność
U mnie sytuację poprawiał spojler zamontowany na tylnej klapie. Ogólnie było to akwarium w porównaniu do nowoczesnych aut. W dodatku VI-ka jest bardzo zwrotna, parkowanie tym to pestka.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, obsługa intuicyjna.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie było żadnych powodów do narzekań.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dobrze jak na kompaktowego sedana. Bagażnik też bardzo ok.
1,0
Wyciszenie
Tu niestety wychodzi budżetowość tego samochodu - nie jeździłem gorzej wyciszonym autem, a trochę ich się w życiu przewinęło.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo tanie w utrzymaniu - pali tyle co nic, części absurdalnie tanie i wszędzie dostępne, naprawi je każdy mechanik (wiele rzeczy zrobimy tu samemu).
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 90KM 66kW
[l/100km]