Samochód bardzo przyjemne i bądź co bądź mało awaryjne jak to japońskie samochody.
Wrażenia
5,0
Silnik
Kultura pracy idealna. Silnik bardzo elastyczny zbiera z małych i wysokich obrotów.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów wporządku choć po pewnym czasie bieg wsteczny coraz gorzej wchodzi.
4,0
Układ jezdny
Z oponami o dużej szerokości samochód prowadzi się dostatecznie dobrze.
Komfort
3,0
Widoczność
Maske widać idealnie lecz gorzej jest z tyłem samochodu.
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja działa bez zarzutu jak również i wentylacja.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeni jest dużo choć zbyt niska pozycja jezdna co źle wpływa dla wysokich ludzi podczas długiej podróży.
4,0
Wyciszenie
Samochód dobrze wyciszony choć przy większych prędkościach przy różnych modelach opon dochodzi duży hałas do kabiny.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Samochód zużywa dużo paliwa. 8 l/100 km to jest takie minimum.
3,0
Stosunek jakość/cena
Za nową Honde Civic trzeba było zapłacic 69 tysięcy złotych. Po 9 latach cena samochodu spadła o ponad 300%. To troche duża amplituda lecz Honda poprzez wypuszczanie nowych modeli (nowych kształtów i designów) powoduje znaczne spadki w wartości starszych modeli.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pierwszy problem - zawieszenie. Nienaturalne odgłosy i odczucia powodują, że komfort jazdy nawet na prostej drodze jest naruszony.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 90KM 66kW
[l/100km]