Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Civic VI Liftback

Masio, 10 lat temu
Silnik 1.4i 90KM 66kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 19 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Honda Civic VI Liftback 1.4i 90KM 66kW 1995-2001 - Oceń swoje auto
4,54
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Zawieszenie bardzo trwałe co jest istotne na naszych drogach
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : rdza nadkoli tylnych
4,0
Całokształt
Auto kupione od pierwszego właściciele do 2011 roku serwisowane w ASO w Warszawie generalnie auto jak na moje potrzeby bardzo pakowne i dobrze wykonane welur użyty do tapicerki jest super w dotyku i bardzo wytrzymały auto już ma dobrych pare latek i prawie 200tyś na liczniku a tapicerka jak nowa:) deska rozdzielcza także jest dobrze spasowana i nic nie trzeszczy. Co do mechaniki to auto nigdy mnie nie zawiodło w trasie jak i na mieście zawsze bez problemu wiem ze dojade do celu:) jednak pare rzeczy musiałem wymienić ze względu na upływ czasu i zmęczenie materiału tj chłodnica wody i klimatyzacji niestety jedna i druga zgniła i konieczna była wymiana, sprzęgło auto od nowości jeździło w warszawskich korkach także myśle ze i tak dużo wytrzymało. No i najgorsze w tym roku latem poszła mi uszczelka pod głowicą naprawa kosztowała mnie 700zł co prawda nie wiem czym to było spowodowane bo auto nie dawało żadnych oznak przegrzewania się ani nic podobnego po prostu pewnego dnia odpaliłem auto i silnik dziwnie pracował co mnie zaniepokoiło i pojechałem do mojego mechanika który zrobił test na obecność spalin w układzie chłodzenia i niestety test był pozytywny po zdjęciu głowicy okazało się ze dwa cylindry były zalane. Na szczęście to juz za mną i od tamtego czasu autko smiga jak nowe.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silniczek jest super mały ale wariat bardzo lubi wysokie obroty po przekroczeniu 5tyś czuć takie miłe walnięcie mocy. Pali mało także polecam.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia ok jak to w Hondach wsteczny lubi czasem haczyć:) Biegi wchodzą lekko i bardzo precyzyjnie.
5,0
Układ jezdny
Mi osobiście bardzo odpowiada idealnie zestrojony na nasze cudowne drogi a co najważniejsze trwały i nie drogi w ewentualnych naprawach.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność doskonała do przodu i na boki lusterka też są dość duże co jest bardzo fajne. Jednak parkując tyłem trzeba już to robić z wyczuciem.
5,0
Ergonomia
Stara dobra Japońska szkoła wszystko jest na swoim miejscu. Wsiadając do auta od pierwszego razu wiadomo co gdzie jest.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja super ogrzewanie też eleganckie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 180cm wzrostu i bardzo dużo miejsca wokół siebie. Na tylnej kanapie kilka razy zdarzyło mi się podróżować i uważam że tam też jest bardzo luźno zwłaszcza w dwie osoy
4,0
Wyciszenie
Do 100km/h jest dość cicho i przyjemnie powyżej robi się głośno lecz mi to nie przeszkadza ponieważ jezdze przepisowo.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeżdze na gazie przy obecnej cenie koszt 100 kilometrów to około 25zł. Co do części wcale nie są jakieś bardzo drogie i trudno dostępne.
5,0
Stosunek jakość/cena
Szczerze mówiąc uważam że w tej cenie nie kupiłbym lepszego auta.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Uszczelka pod głowicą inne naprawy jakie przeprowadzałem były wynikające z eksploatacji także nie bede ich uwzględniał

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.4i 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda Civic VI Liftback