Silnik
: Raczej osprzet - turbina, pompy, alternator
Układ elektryczny
: zaroweczki, czujnik poduszki powietrznej
Układ hamulcowy
: Tylne zaciski w hamulcach po prostu przestaly sobie dzialac
3,0
Całokształt
Mocno awaryjny model, moze to wyjatek, albo tez dzielo szlachetnych i ceniacych sie mechanikow!
Wrażenia
3,0
Silnik
Klekot po prostu
4,0
Skrzynia biegów
Na poczatku za krotkie przelozenia, ale piatka rewelacyjna, krotkie skoki miedzy biegami
4,0
Układ jezdny
Wytrzymaly jak na nasze drogi
Komfort
4,0
Widoczność
Nie ma sie czego przyczepic
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Troche deszczu i wszystko paruje! Tragedia, jesien i wiosna na klimie trzeba jezdzic!
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest ok, jak na swoja klase
5,0
Wyciszenie
Rewelacja! Ladnie wyciszony do 140km/h pozniej juz trzeba glosniej rozmawiac, ale w koncu to diesel
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zuzycie paliwa ok. ale naprawy niewybaczalnie drogie!! Kazdy mechanik ma na to auto taka samo spiewke! To rzadki samochod, wszystko jest inaczej i drogo bedzie! Zlodzieje i tyle... Szkoda gadac
3,0
Stosunek jakość/cena
W porownaniu do focusa czxy golfa tanszy, i slusznie!
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ciagle cos, to stuka puka, to cieknie szyberdach, to swiszczy cos! To wycieki z walu, to wycieki ze skrzyni biegow.
Japonska niezawodnosc nie dotyczy aut wyprodukowanych w Anglii
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Turbina do regeneracji przy 200tys km!! Przy 160tys. rozrusznik padl, Przy 180tys. Pompa wspomagania! Alternator tez musial byc regenerowany!
W starym Escorcie przy 240tys. nic z tych rzeczy nie padlo!!!
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 105KM 77kW
[l/100km]