Niepozorny samochód o ponadprzeciętnych osiągach. Niejeden pajac w 2,5-litrowym BMW się zdziwił jak go wypier.... :D
Dobre wyposażenie, obszerne, wygodne wnętrze, koszty eksploatacji na bardzo dobrym poziomie. polecam!
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik to poezja.... dynamiczny, bardzo elastyczny - na jednym biegu można np. przyspieszyć 0-110 km/h (II bieg) albo 50-220 km/h (V bieg)... od 6000 obr/min po włączeniu się systemu VTEC zaczyna się orgazm :D
4,0
Skrzynia biegów
bardzo prezycyzyjna skrzynia biegów. przełączenie szybkie, dokładne.
V bieg jest zdecydowanie za krótki co przeszkadza za miastem - przy 3000 obr/min jest ledwie 90 km/h. brakuje VI biegu
5,0
Układ jezdny
bardzo dobre trzymanie się drogi, precyzyjne prowadzenie mimo nadwozia kombi i ponad 1,3 tony masy
Komfort
4,0
Widoczność
widoczność bez zastrzeżeń.. lepiej niz w wersji 5d, którą jeździełm dotychczas
4,0
Ergonomia
wszystko jest OK poza sterowaniem szybami - totalna porażka i nieprzemyślane rozwiązanie. drażni mnie też sterowanie zdalne cenralnego zamka na podczerwień.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
nie mam zastrzeżeń
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
w wersji Aerodeck mogą wygodnie podróżować 4 osoby z ekwipunkiem na 2 tygodnie.. ja jeżdżę najczęsniej w 1-2 osoby więc miejsca jest wystarczająco
3,0
Wyciszenie
to chyba największy mankament samochodu. podróżowanie z prędkościami ponad 100 km/h wymaga podgłośnienia radia
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
podczas spokojniej jazdy z zasadami eco-drivingu samochód w mieście spala ok. 10 l/100 km... na trasie (110-120 km/h) wychodzi ok. 8-9 l.
jak na ponad 1,3 tony i 170 KM mocy to dobry wynik
5,0
Stosunek jakość/cena
nie ma samochodu za kilkanaście tys. zł , który oferowałby aż tyle pozytywnych wrażeń
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
(drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V VTi 169KM 124kW
[l/100km]