Dobry silnik i fajnie chodząca skrzynka. Do tego wielowachacze - jest radość z jazdy.
Wrażenia
5,0
Silnik
1,5 VTEC ECONO najlepszy silnik w tej budzie. Jadąc non stop na zielonej lampce (sygnalizuje spalanie poniżej 6l/100) nie jesteśmy jakąś zawalidrogą i poruszamy się całkiem żwawo. Spalanie śmieszne jak na te osiagi.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia bardzo ładnie pracuje - mały skok i biegi wchodzą gładko.
4,0
Układ jezdny
Wielowachacze.
Komfort
5,0
Widoczność
Nisko zawieszona maska i duże okna.
5,0
Ergonomia
Auto jak na 440 cm bardzo pojemne. Z tyłu dużo miejsca na nogi dla pasażerów.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W solidne upaly (36 stopni) trzeba właczyć na maksa. Natomiast na codzień daje radę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na tej wielkości auto jest ok.
3,0
Wyciszenie
Słychać pracę silnika - to wada i jednocześnie czasami zaleta ( wiemy co dzieje się z naszym autem). Na autostradzie, powyżej 120 km/h pęd powietrza zaczyna już doskierać i jest trochę głośno.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Super spalalnie. Jazda poniżej 6l nie jest żadnym osiągnięciem. Na trasaach da się wyciagnąć 4,5 (jazda 1 osoba i predkosc 80-120km/h). Uważam że to dobry wynik i jakieś cinquecento czy punto czy polo przy 100 spali wiecej. A tu mamy dużo lepszy komfort.
5,0
Stosunek jakość/cena
Super auto do 5-6 tys. Tylko szukać bez rdzy!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Części tanie (np. tego samego typu tarcze hamulcowe Ate dwa razy tansze.niz do bmw 3 z tamtych lat)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak kupiłeś z niezajezdzonyn silnikiem i bez rdzy to bedzie jezdzic i jezdzic. Trzeba tylko obserwowac karoserie i zawczasu reagowac na ogniska rdzy.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 16V 114KM 84kW
[l/100km]