Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Civic VI Hatchback

SASKIE, 18 lat temu
Silnik 1.8 16V 170KM 125kW
Rok produkcji 1997
Przebieg: 85 tys. km
Honda Civic VI Hatchback 1.8 16V 170KM 125kW 1997-2001 - Oceń swoje auto
4,08
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Jest to bardzo dobry ,choć nie typowy model civica. Moc jest części trochę nie typowych jeśli się chce kupić zamienik np. filtry tłumik . wycieraczki . felgi stalowe na zimę [15 ] OPONY 195/15/55. RESZTA JEST NIEZAWODNA . Trzeba czułości jak dla kobiety a odpłaca z nawiązką. Słabe światła i klakson.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jakoś nie chce jeżdzić na niskich obrotach ,ale przy wyprzedzaniu to nieskończonie długie kręcenie aż do maksymalnych obrotów jest wpaniałe . Kocham podpuszczać różnych ścigantów. Jakie jest ich zdziwienie kiedy bez problemów i zmiany biegów wciąż przyspieszam Najlepiej ,dynamicznie jeżdzi na III i IV biegu.
5,0
Skrzynia biegów
Dbać trzeba o wymiany oleju o czasie. Wymianaiałaem już 3 razy pomimo nie wykorzystanego resursu wymiany. Takie działanie powoduje ,że nie wiem co to ciężkie zmiany , zgrzyty lub inn problemy . Cena jest niewygórowana za taki komfort.
4,0
Układ jezdny
Zmieniłem tylne amortyzatory przy qkoło 75,000 km trzymały na około 47% 50% Dlaczego nie wiem ?Może doły na drogach i mały skotk przy tej wesji CIVIA.
Komfort
4,0
Widoczność
Martwe pole w lusterkach . Zwłaszcza po stronie prawej. Słabe światła mijania i drogowe .Preciwmgielne choć wyglądają na malutkie są efektywne. Srawdzają się ciśnieniowe zmywacze reflektorów przednich. Podgłówki tylnych siedzeń utrudniają widzenie przy cofaniu lecz nie praszkadzją kiedy się spogląda w lusterku centralnym. Dziwne prawda !
4,0
Ergonomia
Jest o.k Problemem tych civiców jest słabe zwijanie pasów po ich rozpięciu. Ciężko chodzi zatrzask siedziska tylnej kanapy przy składaniu siedzenia.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mówiąc prawdę to jest na poziomie Poloneza Zadławione jest filtrem przeciwpyłkowym Trudny relatywnie dostęp do tego filtra .Jast za przednią półką . Nietypowy filtr w wersji z klimatyzacją Trzeba kupować w HONDZIE np. Filtronu jest inny niż w rzeczywistości. Pomocny jest otwierany dach. Wówczas przewiew jest dobry, ale w zależności od ustawienia szyberdachu jest głośnoLud cicho. Znakomicie sprawdza się kiedy samochód upali się na słońcu latem. Sprawdzają się fabryczne antisole w oknach.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Własciwie wszystko jest na swoim miejscu Brak jest uchwytu na kubek lub małą butelkę Rozblokowywanie drzwi wszystkich oprócz kierowcy jest po wyciągnięciu "cycka" pod szybą kierowcy. Krótki okres zadziałania anty- napadu Sterowani szybami koło lewarka hamulca .Mało miejsca dla wysokich na tylnym siedzeniu. W ostatniej Hondzie 2006 jest podobno jeszcze gorzej. Przeciera się welurn w opoparciu siedzenia kierowcy na wysokości lewej łopatki. Marszczy się folia na pryciskach sterowania.
4,0
Wyciszenie
Jest cicho jak jadę na niskich obrotach "Piła tarczowa" od około 5000 obrotów . Wówczas się wyłącza radio i słucha się Hondy v-tech 1,8 B18C. To niepowtarzalna muzyka!
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak jeżdżę tak pali . Wolę nie jeżdzić niż założyć gaz .To zbrodnia nie tylko dla tej wersji Hondy, ale dla wszystkich Hond !
4,0
Stosunek jakość/cena
Jak ją będę sprzedawał to się dowiem. Przy kupnie wydawła się strasznie droga, ale nie zawodzi i jest wierna .
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Trzy akumulator i jeden termostat. Termostat się zawiesił .przy około 50000 Km. Akumulatory siadają przez włączony alarm i nie jeżdżeni w zimie ale to mały ból. (Akumulator jet tak dobrany ,aby się zmieścił tam gdzie już nic się nieda dodatkowo wcisnąć pod maskęprzy takim motorze i stopniu sprężania ciężko kręci przy minimalnym spadku napięcia. Klocki i tarcze są w dobrym stanie pomimo 85000 km ! Tylny odcinek rury tuż przed tłumikiem tylnym dogorywa.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Termostat nawalił ,ale to powszechna przypadłośc Hond. Posek rozrządu wymieniłam przy 84000 km w serwiśie [720 pln] Wymiana przed 100tyś km bo mineło dużo czasu od zakupu. Świece co 20tyś km, olej mobil 5w40 oczywiście syntetyk co 10 tyś km .plus wymiana oleju w skrzyni, też suntetyk co 30 tys Km Dziwne ale w hondach można lać silnikowy .To informacja dla tych co nie wiedzą gumki wycieraczek. H4 na żarówki Tesli polecam. O reszcie nie wiem bo się nie psuje.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V 170KM 125kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda Civic VI Hatchback