Trwałość poszczególnych podzespołów rewelacyjna, co w rezultacie wpływa na niski koszt eksploatacji. Auto nieduże, ale pojemne, wygodne i dynamiczne. Znakomite właściwości trakcyjne, co można docenić, gdy jeździ się dużo w różnych warunkach.
Wrażenia
4,0
Silnik
Optimum pomiędzy dynamiką a ekonomiką.
5,0
Skrzynia biegów
Poza wymianami oleju nic do roboty. Biegi wchodzą idelnie (z wyjątkiem wstecznego, który czasem się zapiera). Głównie jednak jeżdżę do przodu....
5,0
Układ jezdny
Bez zarzutu. Idealny na polskie drogi.
Komfort
4,0
Widoczność
Słaba do tyłu podczas cofania, ale za to duży, jak na auto tej klasy kufer. Kwestia przyzwyczajenia.
4,0
Ergonomia
W zasadzie nic do zarzucenia. Brak tylko miejsca na napoje.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Głośna dmuchawa, słychać już na 2. biegu. W silne mrozy potrzeba dużo czasu, by nagrzać wnętrze. Generalnie nie najlepsza wymiana powietrza.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Chyba najwięcej miejsca (przede wszystkim z tyłu) wsród aut tej klasy.
Wygodnie podróżują cztery dorosłe osoby (jak również ich bagaż).
4,0
Wyciszenie
Od 140km/h robi się głośno. Ale to w końcu niewielkie auto.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa - jeśli się nie ma ciężkiej nogi - na przyzwoitym poziomie. Ceny przeglądów i napraw - jeśli nie w ASO - również.
5,0
Stosunek jakość/cena
Teraz już nie produkują takich samochodów w tej klasie. Nie opłaca się.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak irytujących, powtarzających się usterek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Dwie poważniejsze awarie po 250000 km. W obu przypadkach tzw. sygnalizowane, tj. bez holowania czy lawety, przymusowych postojów i innych takich.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 116KM 85kW
[l/100km]