Silnik (1.5 VTEC-economy-115KM) pracuje trochę głośno, ale to chyba cecha wszystkich hond. Poza tym dobrze dobrane przełożenia. Jedyna uwga dotyczy szybkiej jazdy na trasie i wyprzedzania. Trzeba uważać kiedy załączy się VTEC bo do tego momentu samochód dość wolno się "zbiera" i można mieć problemy przy wyprzedzaniu. Jedyna rada to trzymać go powyżej 3000 obrotów przed manewrem wtedy jest naprawdę duża frajda z jazdy.
4,0
Skrzynia biegów
Bez problemów
4,0
Układ jezdny
Świetna przyczepność i prowadzenie. Szczególnie przy dużych prędkościach na łuku.
Komfort
3,0
Widoczność
Słaba widoczność w tylnej szybie (hatchback). Poza tym ok.
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. W porównianiu do BMW serii 3 trochę gorzej przemyślane ale to przecież nie BMW :-). Małym problemem jest odsuwanie fotela pasażera który nie wraca na swoją poprzednią pozycję tylko dosuwa się max. do przodu - uciążliwe.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Samochód dla 2 osób. Z tyłu dosyć mało miejsca na nogi, szczególnie kiedy kierowca jest wysoki, ale to przecież hatchback. Mam 193 cm wzrostu i mieszczę się dość wygodnie za kierownicą co uważam za spore osiągnięcie.
4,0
Wyciszenie
Dość głośno (silnik) ale ten brzmienia silnika hondy zawsze miło posłuchać.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie przy tej mocy silnika bardzo małe. Na trasie przy średniej 120 km/h ma się wrażenie że samochód nic nie pali. Samochód kupiłem z przebiegiem 120 tyś i od tego czasu poza obowiązkową wymianą paska i wałka rozrządu, klocków i świec nic się nie dzieje. Koszty przeglądów niewielkie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze w tej wersji silnika polecam każdemu kto chce mieć samochód bezawaryjny, nienakładowy i jednocześnie z całkiem przyzwoitymi osiągami.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak usterek
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak usterek
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 i 114KM 84kW
[l/100km]