Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Civic VI Hatchback

Adamkus, 15 lat temu
Silnik 1.5 i 114KM 84kW
Rok produkcji 1997
Przebieg: 143 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Honda Civic VI Hatchback 1.5 i 114KM 84kW 1995-2000 - Oceń swoje auto
4,92
20% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : całokształt to naprawde najlepszy samochód na świecie, no może w segmencie C
5,0
Całokształt
szkoda że niema szóstki i to takiej z plusem, uśmiechem i koroną bo na taką ocenę ten samochód zasługuje, a nie marne 5. Miałem okazje prowadzić golfa IV 1,9tdi (nauczyciela, aż cud że dał:D), bmw 318 e46 i e36(mam kumpli bejcowiczów), meganke ii 1,6 i szczeż powiedziawszy żaden z tych samochodów nie dorównuje civiczkowi VI gen. miałem też okazje jeździć civic\'em VII gen. (mojego taty) 1,6 110 KM i tak na marginesie mówiąc to jest godnym następcą szóstki ale ja bym swojego nie wymienił, bo vii\'ce brakuje tej letkości i dynamiki co mojej honey:). tak ogółem ujmując to w tej cenie jest to najlepszy samochód jaki można dostać, samochód który bije konkurencje na głowę (a właściwie to miażdży ją na kwaśne jabłko i robi sobie z niej dywanik do garażu:)) i to jest straszne bo ja naprawde pokochałem ten samochód ps mój civic to prawdziwy japończyk hatchback 3d a nie ten angol ze zdjęcia
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik po prostu bomba, technologia vtec, czyli zmienne fazy rozrządu to jest to. Kiedy kręci się go poniżej 3500 rpm to jest cichutko, ekonomicznie i w miarę dynamicznie, a kiedy wejdzie na właściwe obroty dla tego modelu :) to robi się ciekawie czyli głośno, bardzo dynamicznie i w miarę ekonomicznie:)
5,0
Skrzynia biegów
no może z małym minusem bo czasem wsteczny nie wejdzie (ale nigdy nie zgrzytnie) a poza tym skrzynia bardzo przyjemna, biegi wchodzą same, a długości przełożeń do tego silnika idealne.
5,0
Układ jezdny
ja mam zawiasy seryjne, ale za to laciki 225R17 przez co troszku zmniejszył się komfort jazdy, ale hondzia trzyma się drogi jak przeklejona i to dosłownie, jedzie jak po sznurku.
Komfort
4,0
Widoczność
a tu z koleji z plusem jedyne co to problem z cofaniem, ale idzie się przyzwyczaić (skoro w skrzyni jest problem z R to do kompletu widoczność do tyłu jest ograniczona :D)
5,0
Ergonomia
w końcu to japonka, więc wszystko jest pod ręką, samochód \"obsługuje\" się bardziej intuicyjnie niż komórkę:)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
mam klime więc latem niema problemu (na czwartym biegu dmucha aż łep urywa:)), a jak by co to jest jeszcze szyber, zimą z kolei nie trzeba się bać że się zamarznie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na tak mały samochód to jest doskonale miejsca prawie jak w ałtobusie:D
5,0
Wyciszenie
daje pięć bo uwielbiam dźwięk japońskich wysokoobrotowców, a jeśli potrzeba cichego samochód to po prostu nie można wchodzić na obroty
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ceny przeglądów trochę portfel odchudzą, ale wole wydać raz 500 zł na hondę niż n razy sto parę zł na szwaba albo n tyś. na włocha :), ale ceny części rekompensuje częstotliwość wizyt na cpn\'ie, średnie spoalanie maks 7,5l a moja noga waży z tone
5,0
Stosunek jakość/cena
ja wygrzebałem mega okazje z 9k dostałem samochód kupiony w Polsce, serwisowany w aso i 100% bezwypadkowy ful opcja, ale jeśli nawet by brać normalna cenę ok 13k to i tak wypada suuuuuuuper j dałbym za niego i 20k zł:D
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
kompletnie nic:))))))
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak wyżej

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 i 114KM 84kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda Civic VI Hatchback