Zawieszenie
: jak przyklejony do drogi przy niezlym komforcie.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy
: Czesty problem z przednim prawy hamulcem
4,0
Całokształt
Dobry ,niezawodny w miare tani w utrzymaniu i do tego bardzo ekonimoczny samochod który daje dużo radości z jazdy - szczególnie na vtec-u. Do tego spokojnie można rodzine 2+2 w nim zmieścic.
Wrażenia
4,0
Silnik
Mocny na wysokich obrotach, bardzo muli na niskich obrotach szczególnie na biegu wyższym niż 2. Bardzo ekonomiczny. Do 3k dosyć cicho ale silnik nie zawsze pracuje ładnie. Wyżej piękny dźwięk - typowo sportowy aż miło.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą dosyc lekko ale pare razy zdazyło się ze cos tam zachrobotało. Tragiczny wsteczny.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobre zawieszenie - dosyc komfortowe i bardzo dobrze trzyma drogi. Jedna z najwiekszych zalet samochodu obok silnika.
Komfort
4,0
Widoczność
Tylko slupki z tylu troche przeszkadzają.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nawiew trochę głośny. Klimatyzacja zabiera bardzo dużo mocy silnika.
3,0
Wyciszenie
Średnia w klasie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo niskie spalanie - przy tej masie praktycznie nieosiągalne w dzisiejszych czasach bez turbiny.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie żałuję ani złotówki. W tym samym czasie znajomi kupili 2 inne samochody i zdecydowanie honda wyszla najtaniej, najmniej paiła i była najszybsza. W tej kategorii samochodu naprawde dobry wybór ale ważne żeby mieć vtec-a.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Stary samochod to moze sie cos popsuc. Silnik bez zarzutów . Najgorsza była wymiana sprzegła i nagrzewnicy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nigdy na drodze nie stanął.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 90KM 66kW
[l/100km]