Bardzo dobry wysokoobrotowy silnik. Gdy chcesz jeździć oszczędnie kręcisz go do 3000 obrotów. Gdy chcesz dynamicznie kręcisz go powyżej 5000 obrotów - szybko ale trochę głośno. Ogólnie jednostka napędowa na medal.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi do przodu - OK. Problemy czasami z włożeniem wstecznego.
4,0
Układ jezdny
Wspomaganie kierownicy mogłoby działać lepiej ale jest w miarę w porządku. Zawieszenie dosyć miękkie - komfortowe.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu i na boki bardzo dobrze. Do tyłu niestety mało co widać - trzeba sobie wyobrazić jak parkować do tyłu.
5,0
Ergonomia
Wszystko jest pod ręką i na swoim miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Niestety mój model nie ma klimatyzacji dlatego w upały jest "trochę" ciepło, natomiast nawiew jako nawiew - nic mu nie można zarzucić. Szybko nagrzewa się zimą.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przudu dużo miejsca, natomiast z tyłu przy maksymalnie odsuniętych fotelach troszeczkę mało miejsca na nogi. Jest to konsekwencją dużej pojemności bagażnika (mam wersję 5 drzwiową)
4,0
Wyciszenie
Na niskich obrotach prawie nie słychać silnika. Powyżej 5000 obrotów robi się głośniej ale radio wszystko zagłusza (wcale nie musi być głośno)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mało pali przy niskich obrotach silnika. Ceny serwisu - na razie wymieniłem tylko olej a mam go już ponad rok.
5,0
Stosunek jakość/cena
Wart swojej ceny a wcale nie jest drogi.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wymieniłem przez rok tylko olej i wszystko działa (odpukuję w niemalowane drewno)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymieniłem przez rok tylko olej i wszystko działa (odpukuję w niemalowane drewno)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i S 90KM 66kW
[l/100km]