Auto od nowości w rodzinie, gaz zalozony na 100 tys przebiegu,
Zawsze był mułem, żeby cokolwiek jechało trzeba katowac do nieprzytomności na wysokich obrotach.
Ale na trasie nawet na gazie jedzie sobie 140-160 kmh i pali 8 gazu
5,0
Skrzynia biegów
Rewelka pod kazdym wzgledem, trwałość, zestopniowanie, łątwość działania.
5,0
Układ jezdny
Zadbane zawieszenie jest totalnie bezawaryjne od 140 tysi. Po 20 tysiakach wymienili bowiem na gwarwacji wahacze ze sworzniami bo sie te sworznie wyklepały! ale od tego czasu tylko amorki i gumki. Duzo jezdzimy po wertepach nic dziwnego.
Komfort
5,0
Widoczność
jest swietna we wszystkie strony
4,0
Ergonomia
kto wcisnal regulacje szyby pasazera kolo dzwigni recznego???
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
wentylacja, a szczegolnie grzanie słabe, niech sie od VW u,a czą
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
klasa kompakt z polowy lat 90tychale za to jaki welur- nie ma lepszego! peżoty renaulty i inne miękkopupce nie maja szans-elegancki, sztywny, zbity, trwały ładny, welur!
4,0
Wyciszenie
Silnik taki mruczuś jest więc od tej strony średnio, ale poza tym jest ekstra.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
8-12 L Gazu
ceny w normie w zamiennikach- oryginaly drogawe
nie rozwalcie nic w silniku- to trudno zrobic, a jak sie stanie to zaboli!
4,0
Stosunek jakość/cena
Kupiona 2 lata przed nowym modelem w salonie, byla dosc tania,
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Honda- po prostu
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po prostu honda- jak sam nie zepsujesz to pojeździsz
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i S 90KM 66kW
[l/100km]