Szukaj

Ocena kierowcy - Honda Civic VI Hatchback

jakubgorski@yahoo.com, 19 lat temu
Silnik 1.4 i S 90KM 66kW
Rok produkcji 1997
Przebieg: 153 tys. km
Honda Civic VI Hatchback 1.4 i S 90KM 66kW 1995-2001 - Oceń swoje auto
3,69
10% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Auto niezawodne, z mojegp punktu widzenia ekonomiczne, stylistyka rewelacji, wnetrze ok dobre wyposazenie, dobre wlasciwosci trakcyjne, dobre materialy wykonczeniowe, to byly plusy prawie zapomnialem kreci sie do 7200ob/min co jest super, mam tez diesela focusa to w nim sie obroty koncza tam gdzie w civicu sie zaczynaja : )))) minusy to glosne wnetrze anwet bardzo, silnik poprostu ryczy i wyje po 3500ob/min a kreci sie 7200 a budzi sie do zycia dopiero w okolicach 5000 wiec jak chcemy szybko jezdzic to mamy huk jak w ruskim samolocie : / , drogi serwis ale jezdzimy tam a w zasadzie tylko wymieniac filtry i plyny czasami klocki i tuleje, polske dogi : (, to najladniejszy samochod ostatnich lat( jak na moj gust) nowy civic to pokraka przy moim, teraz juz nikt z malymi wyjatkami nie robi tak ladnych samochodow, felgi 15 ladne opony z niskim profilem polakierowac wszystkie listewki klamki lusterka leciutko przyciemnic szyby i mamy suuuuuppeerrr samochodzik ktoremu wszusztkie golfy i inne toyoty moga tylkko pozazdroscic aparycji!!!
Wrażenia
2,0
Silnik
Dla scislosci to moja wersja to 3d. Kultury pracy brak, elastycznosci brak. Nie dalem oceny 1 tylko za niezawodnosc, za to ze kreci sie do 7200obr/min. Generalnie max 140 Nm momentu przy 5400obr/min mowi sam za siebie - zeby jechac trzeba cisnac, co jest okupione rykiem jak w traktorze. Jak cenisz komfort to nie jest samochod dla ciebie!!!
4,0
Skrzynia biegów
Ok. Biegi wchodza zgrabnie, bez oporow jedynka do 60km/h dwojka prawie do 100 moze cieszyc.
4,0
Układ jezdny
dalbym nawet 4 z plusem, na polskie dziury rewelacjia 150tys i tylko tylne tuleje do wymiany, amorki jak nowe, na zakretach trzyma niezle na dziurach wmiare komfortowo.
Komfort
4,0
Widoczność
zastrzezen brak
3,0
Ergonomia
malo przyciskow, dobrze rozplanowane, tylko czemu po dluzszym przytrzymaniu spruskiwacza wycieraczki same nie wycieraja??? chyba japonscy inzynierowie o czyms zapomnieli a ksiegowym sie to spodobalo!!!
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok. tylko klima troche slabo chlodzi, na pewno dziala poprawnie ale moglaby byc wydajniejsza.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na tak maly samochod przestrzeni w srodku pod dostatkiem.
1,0
Wyciszenie
Nie sadzilem ze mozna zrobic tak glosny samochod, wyciszenie to cos co chyba zostalo przemilczane w projekcie tego auta, i niech nikt nie mowi ze tak ma byc bo wysokie obroty i tym podobne. Pod wzgledem wyciszenia to dno!!! Zainwestowalem prawie 3k zl w wyciszenie i uwazam ze zmarnowalem te pieniadze. Materialy Dynamat poprawily znaczaco komfort podruzowania ale i tak jest raczej glosno.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tez 4+l, gdyby nie drogi serwis byloby 5. pali 8 w miescie i 7 w trasie przy srednio dynamicznej jezdzie, jak ktos jest oszczedny i nie bedzie jechal wiecej niz 100kmh to spali 5.5l/100, czesci drogie serwis tez ale jak ktos ma jakis warsztat ktory sie specjalizuje w japonczykach i nie zalezy mu na pieczatkach i ksiazce serwisowej to nie jast tak zle
5,0
Stosunek jakość/cena
Rewelacja, gdyby tylko komfort byl na pozomie Audi A3. Kupilem za 29000 rok temu i nawet pomimo wejscia do unii nie stracil wiele na wartosci.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Fotel sie rozklekotal. Przepalil wydech, rdzewieja nadkola. 6 lat i 150tys km robi swoje Renault clio by juz umarlo.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak powaznych usterek

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 i S 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Honda Civic VI Hatchback