jak na auto tej klasy gdyby było bogaciej wyposażone ( chociaż mam wszystko co można było w salonie zamówić ) i było troche mniej plastików i drobne schowki, miejsce na kubki, podświetlanie podłogi -> dałbym wyższą ocenę
Wrażenia
4,0
Silnik
Lubi obroty 4,5-6 tys/min, dobrze się wkręca i jest posłuszny. Niezawodny. zawsze odpala, nigdy nie zrzędzi
4,0
Skrzynia biegów
precyzyjna, w miarę nie za długa, dobrze synchronizowana
4,0
Układ jezdny
dziury, tory - ok, ale nie lubi kolein - troche na nich nosi trzeba uważać powyżej 150 km/h i miękko przechodzić przy zmianie pasa. Układ kierowniczy stabilny, posłuszny - dobrze czuć drogę. Trochę za słabe wspomaganie
Komfort
4,0
Widoczność
nic dodać, nic ująć - jak dla auta o takiej wysokości :-)
4,0
Ergonomia
fotele ok, przyrządy ok, lekki dyskomfort przy wysiadaniu - auto jest niskie - szoruje sie tyłkiem po asfalcie.
Za mało schowków, kieszeni, uchwytów - niema niczego gdzie wsadzić, powiesić postawić - szkoda bo wewrsje na USA sa pod tym względem "wypasione"
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
szybko paruje. właściwie cały rok non stop należy używać klimy
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wystarczająca, brakuje z tyłu podłokietnika.
3,0
Wyciszenie
troche głośno, co przy wysokoobrotowym silniczku daje się we znaki przy dynamicznej jeżdzie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ogólnie napraw zero odkąd nim wyjechałem z salonu. jedynie żarówki i płyny.
ZUPEŁNIE NIC SIE NIE ZEPSUŁO przez 145000 km ( 6,5 roku )
4,0
Stosunek jakość/cena
gdyby nie opłaty pobierane przez skarb Państwa to z penościa było by doskonale.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
to juz moja druga Honda i ... nigdy nic się nie zepsuło. Poprzednia to Civic coupe ´95 pełna wersja USA. od nowości do 125000 gdy się rozstawałem niec się nie zepsuło. NIezawodność na maksa :-)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
żadnych
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i S 90KM 66kW
[l/100km]