Zawieszenie
: Samochód zwarty i łatwy w prowadzeniu, mistrz zakrętów.
5,0
Całokształt
Samochód miał mi służyć jako tymczasowy jednak został na dłużej i wywiązuje się ze swojej roli znakomicie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Z silnikiem nie ma problemów, nie bierze oleju, nie ma wycieków, a moc 90 KM jest wystarczająca do przemieszczania się po mieście a i na trasie robi robotę.
5,0
Skrzynia biegów
Mój egzemplarz wyposażony jest w skrzynię automatyczną 4-biegową. Skrzynia nie jest najszybsza w działaniu ale jest pancerna i działa jak powinna.
5,0
Układ jezdny
Samochód nie jest stary ale prowadzi się lepiej jak nie jeden nowy.
5,0
Karoseria
Karoseria jest delikatna i bardzo podatna na wgniecenia i korozję, mój egzemplarz nie posiada rdzy, był garażowany i nadal jest. Kształt autka ponadczasowy, jeden z ładniejszych Civiców.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność wstecz i przez lusterka boczne jest idealna.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, poza tym za wiele tego nie ma.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja, jak to w każdej Hondzie, którą miałem chłodzi słabo mimo nabicia. Ogrzewanie działa sprawnie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Idealnie, mam 180 cm wzrostu i czuję się w tym autku dobrze, z tyłu również jest przestronnie ale dla niższych pasażerów.
2,0
Wyciszenie
Nie jest to mistrz wygłuszenia, szczególnie dźwięk silnika przy wysokich obrotach zagłusza wszystko.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Do auta leję paliwo, robię coroczny serwis olejowy i jeżdżę.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto bardzo dobrze poskładane, na wet po 18 latach nic nie skrzypi i nie lata, minus dla szybko wycierającego się kluczyka. Miałem to samo w Hondzie FR-V.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak usterek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak usterek.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i S 90KM 66kW
[l/100km]