Karoseria
: trzeba zabezpieczyć tylne nadkola przed korozją
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
pracuje jak nowy, niezawodny, praktycznie bezobsługowy Dobra elastyczność jak na 1.4 16V.
5,0
Skrzynia biegów
krótkie, precyzyjne przełożenia, bezproblemowa i bezobsługowa
5,0
Układ jezdny
b. dobry kompromis między komfortem a możliwością sprawnej jazdy. Niskie zawieszenie i osadzenie foteli. Dość długi rozstaw osi zapewnia komfort. Oryginalne koła i felgi nie nadają się do lansu ale w przeciwieństwie do 15-16\' zapewniają komfort na polskich drogach.
Komfort
5,0
Widoczność
duże przeszklenia dają b. dobrą widoczność szczególnie w porównaniu do obecnych tendencji stylistycznych.
5,0
Ergonomia
B. wygodne fotele przednie, nieźle trzymają w zakrętach, wszystko co potrzeba pod ręką.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
działa ok
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla kierowcy jest b. dobrze z tyłu gorzej.
4,0
Wyciszenie
B. cichy przy jeździe miejskiej(sprawnej) i przepisowej pozamiejskiej. Co do głośności na wysokich obrotach - to nie jest auto klasy premium więc szumy i silnik słychać głośno >130. Rasowo brzmi >4k obr. jak na 4cylindrówkę (w porównaniu do innych \"odkurzaczy\").
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
to nie diesel, ale w mieście ma to swoje b. istotne plusy. Normalnie pali ok. 7.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
po kilkunastu latach nic nie piszczy ani nie trzeszczy i nic się nie dzieje.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie stwierdzono
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i S 90KM 66kW
[l/100km]