Inne
: niezawodność i wygoda w porównaniu z nowymi modelami różnych marek i klas.
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
w porównaniu do innych silników 1.4 to idealny kompromis między momentem a mocą do tego auta, a po kilkunastu latach pracuje dokładnie tak jak przy wyjeździe z salonu
5,0
Skrzynia biegów
krótkie i precyzyjne przełożenia, bezawaryjna, brak wpływu długiej eksploatacji na działanie
5,0
Układ jezdny
komfort jazdy rewelacyjny na oryginalnych kołach w porównaniu do twardej konkurencji a nawet niektórych aut klasy premium czy SUV. Wielowahaczowe zawieszenie, świetna nieliniowa charakterystyka, pięknie wybiera nierówności i nie buja się przy ostrych zakrętach i nie nurkuje przy hamowaniu! Do tego super wygodne fotele, które ciężko znaleźć nawet obecnie w tym segmencie.
Komfort
5,0
Widoczność
w porównaniu do obecnych trendów wysokiej zabudowy i okien w postaci wąskiej szczeliny to doskonale.
5,0
Ergonomia
klasycznie i wygodnie
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
po kilkunastu latach wentylatory nie buczą, działa wszystko jak nowe
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu bardzo dobrze, z tyłu ciaśniej. Możliwość wyprostowania lewej nogi i oparcia na podłodze obok sprzęgła a nie zgiętej na nadkolu jak to często bywa.
4,0
Wyciszenie
w tej klasie aut standardowo - czyli kiepsko, choć porównywalnie jak w wielu SUV-ach >100k pln. W zakresie 2-2,5 k obr./min. silnik jest ledwo słyszalny a do 120 km/h można komfortowo (cicho) podróżować.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na gabaryty auta to oszczędny silnik, koszty przeglądów standardowe, napraw brak
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
po 14 latach przepaliła się żarówka reflektora i tylne nadkola trzeba dodatkowo zabezpieczyć przed korozją
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
referencyjna - auto do jeżdżenia, a nie poznawania i grzebania
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i S 90KM 66kW
[l/100km]