kiedys jezdzilem tylko tylnonapedowcami i to dobre 14 lat.bardzo lubilem i lubie ten naped.niestety po tych wczesniejszych moich doswiadczeniach musze z przykroscia stwierdzic ze tylnonapedowce dają duzo wiecej przyjemnosci z jazdy.miedzy innymi nie czuje sie na kole kierownicy tak bardzo przeniesiena napedu który dla mnie jest odczuwalny. autem w trakcie zamniany biegu poprostu zażuca, a to troche irytujace.
Wrażenia
4,0
Silnik
do silnika nie mam zastrzezen .bardzo elastyczny 5 bieg nawet przy 50 km/h
4,0
Skrzynia biegów
precyzyjna dobrze zestopniowana
4,0
Układ jezdny
duzo miekciejszy niż w poprzednich civikach dobrze reaguje na kierownice.lekkie przechyly na zakretach
Komfort
4,0
Widoczność
to jest okej
4,0
Ergonomia
też jest niezle ,to przeciez hatchback
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
no tak ,dmuchawa ma power ale cos nie moge jej dogrzac pomimo wymiany termostatu,dlugo sie nagrzewa,zaslonilem chlodnice i jest nieco lepiej
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
miejsca wystarczająco także nad glowami i na nogi
5,0
Wyciszenie
bardzo cichy nawet przy 140 km/h
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
tu mnie honda zaskoczyla bo wcale nie pali tak malo.trasa 6,miasto nawet 9 ale w koncu mamy zime.poprzednie civiki paliły mniej.
4,0
Stosunek jakość/cena
jest okej oprócz korozji
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
niezawodna ale koroduje
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
niezawodna ale koroduje
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i S 90KM 66kW
[l/100km]