Karoseria
: początki korozji na drzwiach od wew. - ale był uderzony w tym miejscu
5,0
Całokształt
na obecną chwile następny wóz to będzie kolejny CIVIC,
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik rewelacja, powyżej 3,5 tys obr/min ma niezłego kopa, jak na 1,4 bardzo dobre osiągi, tylko benzyna!
3,0
Skrzynia biegów
pozytywy: dobre długie przełożenia
negatywy: to chyba domena hani, ciężko wchodzą biegi
5,0
Układ jezdny
trzyma się drogi bardzo dobrze, niskie zawieszenie i szeroki rozstaw kół gwarantuje bardzo dobre wrażenia z jazdy, tylne zawieszenie zużywa się szybciej niż prostsze konstrukcje
Komfort
4,0
Widoczność
do przodu i na boki całkiem nieźle, do tyłu bardzo słabo
4,0
Ergonomia
bardzo pozytywnie poza rozmieszczeniem przycisków od elektrycznego systemu otwierania szyb oraz brak przycisku do blokowania drzwi
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na tą klasę bardzo dobrze
4,0
Wyciszenie
silnik wysoko obrotowy więc powyżej 3,5tys obr/min dość głośno, dla moich uszu to prawdziwa esencja tego japończyka
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie bardzo dobre trasa przy spokojnej jeździe 6,0 l, jestem po pierwszym przeglądzie u mechanika zajmującego się hondami i jestem pozytywnie zaskoczony, ceny zamienników do zakceptowania
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przejechałem 5 tys. km i dotychczas brak poważanych usterek oby tak dalej
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przejechałem 5 tys. km i dotychczas brak poważanych usterek oby tak dalej
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i S 90KM 66kW
[l/100km]