Doceniłem go dopiero, jak się pojeździłem dłużej innymi nowszymi.
Wrażenia
5,0
Silnik
Można jeździć ekonomicznie albo \"prawie\" sportowo. Kultura pracy wzorowa, a pow. 4k obr. ma fajne brzmienie. Po 13 latach i ok 190k km pracuje jak przy odbiorze z salonu i jest trochę szybszy niż w specyfikacji (sprint i max speed).
Świetny kompromis między komfortem a możliwością sportowego pokonywania zakrętów. To dzięki niskiemu zawieszeniu. Przed uszkodzeniami chronią skutecznie uchwyty holownicze.
Komfort
5,0
Widoczność
W porównaniu do nowych aut, gdzie szyba jest duża, ale praktycznie leży na masce to jest super. Może niskie osoby mogłyby skrytykować niską pozycję za kierownicą.
5,0
Ergonomia
Klasyczna, czytelna i przyjemna deska. Wszystko pod ręką, bez zastrzeżeń. Fotele bardzo wygodne, ale nie za miękkie i z dobrym podparciem bocznym. Porządna imitacja drewna nadaje przyjazny klimat.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń. Jest cyrkulacja i filtr pyłków. Nie ma żadnych zapachów po 13 latach
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wysoka osoba bez problemu może jechać z tyłu, miejsca na nogi też nie braknie. Z przodu bardzo dobrze.
5,0
Wyciszenie
Jak na ten segment. Klasa premium to nie jest, ale silnika prawie nie słychać do 130km/h, bo zagłusza go hałas z zewnątrz. Porównywalnie jest lepiej niż w innych autach tego segmentu.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zawsze sądziłem że jest dobrze, jednak w porównaniu do konkurencji jest b. dobrze. Może to też dlatego, że jest niski i nisko zawieszony.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie opłaca się go sprzedawać wg statystyczej ceny opartej na roczniku i przebiegu. Auta jeszcze raz bym nie kupił bo ile można jeździć tym samym.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic nie było robione
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Samochód praktycznie bezobsługowy i bezawaryjny. Ale zadbany, garażowany i serwisowany.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i S 90KM 66kW
[l/100km]