Układ hamulcowy
: autko staje deba...ale na sliskiej nawierzchni dosc czybko blokuje kola. brak abs-u doskwiera...
4,0
Całokształt
zedytuje to pozniej...
Wrażenia
3,0
Silnik
strasznie zamula do 3 tys obrotow.powyzej 4 tys. dopiero cos czuc. przy wyprzedzaniu potrzebna redukcja o dwa biegi i przeciagniecie do 5-6 tys.obrotow. inaczej wogole sie nie zbiera
4,0
Skrzynia biegów
chodzi gladko oprocz wstecznego. trzeba bardzo dobrze wysprzeglic inaczej po zebach sie poleci
5,0
Układ jezdny
tu zastrzezen nie mam, drogi trzyma sie swietnie
Komfort
5,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
wylaczniki ustawione w dziwnych polozeniach, czesto zastaniane kierownica. tragedia z przelacznikiem otwierania szyb.kierowca ma na drzwiach pasazer kolo recznego. po co to?czy nie moga byc oba w jednym miejscu?
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo szybko sie nagrzewa, bajera
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na widoki na auto z zewnatrz w srodku doskonale
4,0
Wyciszenie
przy wiekszych predkosciach szalu nie ma
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przy takim silniku myslalem ze bedzie palil mniej
4,0
Stosunek jakość/cena
hmm...w cenie tej hondy z 96 moglem miec mondeo z wyzszego rocznika, lagune, meganke, peugota i cytryne. nie mowiac o oplu. zapomnialem dodac ze mieszkam na wyspach. :) fura kosztowala 900 funa z malym przebiegiem jak kupowalem 61 tys mil. inne mialy po 80 tys.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic mi nie padlo.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak na razie przejechalem jakies 15 tys.km i wymienilem dwa tlumiki bo pordzewialy na laczeniu i trzeba bylo oba wymienic. poza tym mankament -rdza zzarla mi prawy tylny blotnik zabiera sie za prawy. wycialem kawal blachy 5cm na 15, zalatalem zywica i zabieram sie za szpachlowanie. poza tym nic
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i S 90KM 66kW
[l/100km]